تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۶
کد خبر : 38879

حریف الهه منصوریان به او گفت “از تو می‌ترسم”!

حریف الهه منصوریان به او گفت “از تو می‌ترسم”!

به گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا از هانگژو، راضیه طهماسبی بعد از پیروزی الهه منصوریان مقابل حریف پاکستانی در مسابقات ساندای بازی‌های آسیایی هانگژو و صعود به مرحله نیمه‌نهایی و مسجل شدن مدال برنزش اظهار داشت: بچه‌ها تا الان بازی‌های خوبی داشتند؛ شهربانو و الهه به بهترین شکل در اردوهای تیم ملی آماده شدند.  وی ادامه

به گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا از هانگژو، راضیه طهماسبی بعد از پیروزی الهه منصوریان مقابل حریف پاکستانی در مسابقات ساندای بازی‌های آسیایی هانگژو و صعود به مرحله نیمه‌نهایی و مسجل شدن مدال برنزش اظهار داشت: بچه‌ها تا الان بازی‌های خوبی داشتند؛ شهربانو و الهه به بهترین شکل در اردوهای تیم ملی آماده شدند. 
وی ادامه داد: حریف پاکستانی الهه قبل از بازی به او گفت از تو می‌ترسم و مطمئناً حریف سرسختی برای الهه نبود، اما چون این مسابقه پخش زنده بود دوست داشتیم زیبایی‌های ووشو و ساندا را به مردم ایران نشان دهیم.
سرمربی تیم ملی ساندای بانوان تصریح کرد: مدال برنز بچه‌ها قطعی شده و ان‌شاءالله فردا الهه در نیمه‌نهایی با نماینده اندونزی بازی خواهد کرد و شهربانو منصوریان نیز یک فینال زودرس با حریف چینی‌ دارد. خیلی امیدواریم که هر دو به فینال صعود کنند. 
طهماسبی گفت: این ۲ خواهر فعل خواستن را صرف کردند و چون مدال طلا را در کلکسیون مدال‌هایشان کم دارند، در این مدت با جان و دل‌ تمرین کردند. حریفان مرحله نیمه‌نهایی را آنالیز کردیم. حریف چینی‌ شهربانو اولین بار است که به این رقابت‌ها آمده، اما بازی او را هم ضبط کردیم تا آنالیز کنیم. امیدوارم بتوانند از پس حریفان خود بربیایند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: خیلی تیم خوب و یکدستی داریم و امیدوارم همین تیم بودن کمک کند تا بدرخشیم.

شجاع پناهی: برای کسب مدال طلا آمده‌ام
همچنین شجاع پناهی ووشوکار وزن منهای ۶۰ کیلوگرم با پیروزی مقابل حریف قرقیزستانی مدال برنز خود را قطعی کرد و به جمع چهار نفر برتر  راه یافت.
پناهی پس از پیروزی در مقابل حریف قرقیزستان گفت: خداراشکر توانستم چیزهایی که مدنظر خودم و مربیان بود را در بازی اجرا کنم. مسابقات ما تک حذفی است و جدول شانس مجدد وجود ندارد برای همین هربازی برای ما حکم فینال را دارد. خوشحالم که توانستم این بازی‌ را با برد پشت سر و بگذارم و وارد چهار نفر شوم. 
پناهی درباره نحوه مبارزه‌اش در این دیدار گفت: مسابقات ما طوری است که باید از همان ابتدا برتری را به حریفانمان دیکته کنیم.  بازی‌ را باید محکم شروع کنیم تا مبارزه‌ گره نخورد. همه شرایط برای ما آماده بود ولی خیلی سخت بود. وزن زیادی کم کرده‌ام و تمرینات پرفشاری را پشت سر گذاشته‌ام و برای کسب مدال طلا آمده‌ام.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.