تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۲
کد خبر : 45233

۱۰۰ هزار مددجوی کمیته‌ امداد بیماری صعب‌العلاج دارند

۱۰۰ هزار مددجوی کمیته‌ امداد بیماری صعب‌العلاج دارند

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین خدرویسی در نشست آموزشی توجیهی مددکاران استان تهران اظهار کرد: امروز نهاد مقدس کمیته امداد پرچمدار خدمت‌رسانی در بخش‌های مختلف از جمله تأمین مسکن، اشتغال و خدمت حمایتی و معیشتی است. وی افزود: امدادگران در سراسر کشور با افتخار و بی‌منت در خدمت عزیزترین و شریف‌ترین افراد جامعه هستند. معاون

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین خدرویسی در نشست آموزشی توجیهی مددکاران استان تهران اظهار کرد: امروز نهاد مقدس کمیته امداد پرچمدار خدمت‌رسانی در بخش‌های مختلف از جمله تأمین مسکن، اشتغال و خدمت حمایتی و معیشتی است.
وی افزود: امدادگران در سراسر کشور با افتخار و بی‌منت در خدمت عزیزترین و شریف‌ترین افراد جامعه هستند.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد با اشاره به اینکه همه واحدهای امداد در خدمت مددکاران و مددجویان هستند، بیان کرد: ما در کمیته امداد همه در صف و ستاد در خدمت مددجویان هستیم. همه امدادگران کار ارزشمندی در راستای خدمت‌رسانی به نیازمندان انجام می‌دهند.
وی افزود: حوزه تخصصی حمایت و سلامت خانواده، محور اصلی خدمت به مددجویان است، برخی حوزه‌ها تکمیل کننده و برخی پشتیبان حوزه مددجویی هستند.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، خدرویسی ادامه داد: هم اکنون یک میلیون و ۷۰۰ هزار سالمند و ۱۰۰ هزار مددجوی دارای بیماری صعب‌العلاج تحت حمایت کمیته امداد هستند و برخی نیز مستعد شغل و توانمندی هستند.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد بیان کرد: مددکاران پرچمداران خدمت هستند که با چالش‌های مختلفی در حوزه خدمت‌رسانی مواجهند و ما در این راستا تلاش داریم اقدامات لازم را در خصوص رفع مشکلات موجود اجرایی کنیم.
وی گفت: اشتغال یکی از بهترین و ارزشمندترین خدمات کمیته امداد و عامل توانمندسازی است و از دیگر عوامل توانمندسازی، تأمین مسکن و خدمات فرهنگی و حقوقی است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.