تاریخ انتشار : شنبه ۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۸
کد خبر : 39069

جوهری‌خو بعد از کسب مدال برنز: می‌خواهم اول به همسرم زنگ بزنم

جوهری‌خو بعد از کسب مدال برنز: می‌خواهم اول به همسرم زنگ بزنم

به گزارش ایسنا، امیر جوهری‌خو و هانیه رستمیان در تیم میکس تپانچه موفق به کسب مدال برنز بازی‌های آسیایی هانگژو شدند. هانیه رستمیان، عضو تیم ملی تپانچه پس از کسب مدال برنز این رشته در نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی هانگژو اظهار کرد: خیلی خوشحالم و خدا را شاکرم که موفق شدیم در رشته میکس مدال

به گزارش ایسنا، امیر جوهری‌خو و هانیه رستمیان در تیم میکس تپانچه موفق به کسب مدال برنز بازی‌های آسیایی هانگژو شدند. هانیه رستمیان، عضو تیم ملی تپانچه پس از کسب مدال برنز این رشته در نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی هانگژو اظهار کرد: خیلی خوشحالم و خدا را شاکرم که موفق شدیم در رشته میکس مدال برنز بازی‌های آسیایی را کسب کنیم. فینال پرفشاری را داشتیم ولی موفق شدیم به هدفمان دست پیدا کنیم و این مدال را کسب کنیم. این مدال را به مردم تقدیم می‌کنم. امیدوارم در مسابقات پیش‌رو نیز بتوانیم نتایج بهتری را کسب کنیم.
وی افزود: عملکردم در این مسابقات خوب بود. در ۲۵ متر ششم شدم؛ هر چند انتظار خودم مدال بود اما در میکس جبران کردیم و این مدال را کسب کردیم. باز هم خدا را شاکرم و تمام تلاشم را برای مسابقات آینده به کار می‌گیرم.

جوهری خو: اول از همه با همسرم تماس می‌گیرم

امیر جوهری‌خو، عضو تیم‌ملی تپانچه ایران پس از کسب مدال برنز بازی‌های آسیایی هانگژو اظهار کرد: خدا را شاکرم. بسیار از این اتفاق خوشحال هستم. در مسابقه قبلی با یک نمره اختلاف نشد به فینال صعود کنم ولی اینجا قسمت شد مدال برنز را کسب کنم. به اولین کسی که زنگ بزنم همسرم خواهد بود چون می‌خواهم شادی‌ام را با او تقسیم کنم. خوشحالم که موفق شدیم در این دوره از بازی‌ها این مدال را کسب کنیم.

نصراصفهانی: بار روانی همه تیم‌ها را تحت تاثیر قرار داد

محسن نصر اصفهانی، سرمربی تیم‌ملی تپانچه پس از کسب اولین مدال برنز توسط تیم میکس تپانچه ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو اظهار کرد: واقعا عملکرد بچه‌های ما خوب بود و از عملکرد آن‌ها رضایت کامل دارم. بار روانی که در مسابقات حاکم بود همه تیم‌ها را تحت تاثیر قرار داده بود ولی چون بچه‌های ما با تجربه بودند و عملکرد خوبی را به نمایش گذاشتند. تیم ایران جزو سه تیم برتر جهان است. انتظار من این بود دو طلا کسب کنیم ولی چین میزبان در این بخش نتوانست مانند همیشه ظاهر شود و در بخش آقایان و بانوان چین نتیجه ضعیفی را به دست آورد. خدا را شاکرم بچه‌ها با عملکرد خوبی که داشتند، پاکستان را در فینال شکست دادند و اولین مدال این رشته را در بازی‌های آسیایی کسب کردند.
وی در ادامه گفت: بازی‌های آسیایی و المپیک شرایط متفاوتی با سایر رقابت‌ها دارند. تیراندازها با تمام رشته‌های ورزشی معاشرت دارند. این رشته بیشتر از سایر رشته‌ها به تمرکز احتیاج دارد اما زمانی که ورزشکاران ما کنار مابقی تیم‌ها هستند و با هم معاشرت دارند به نظرم این موضوع باعث می‌شود تمرکز بچه‌ها کمی بهم بریزد. امیدوارم این موارد را مدنظر قرار بدهیم تا این موارد روی بچه‌ها در آینده تاثیر نگذارد.
نصر اصفهانی در واکنش به وایرال شدن عکس نماز خواندنش در حاشیه مسابقات بازی‌های آسیایی هانگژو نیز عنوان کرد: من دوست نداشتم این تصویر پخش شود. خلوتی بود که می‌خواستم با خدا راز و نیاز کنم ولی اگر ترویج اسلام باشد ایرادی ندارد و امیدوارم در این مسیر خداوند باز هم نگاه ویژه به ما داشته باشد. بچه‌ها با سختی زیادی تلاش می‌کنند شرایط آنها قابل مقایسه با سایر کشورها نیست. خدا را شاکریم که دست خالی برنمی‌گردیم. این بغض من از روی خوشحالی است. امیدوارم مسئولین قدر این ورزشکاران را بدانند.
سرمربی تیم‌ملی تپانچه در پایان گفت: تشکر می‌کنم از هیات رئیسه فدراسیون و مرتضی قربانی که اینجا حضور داشتند و هر لحظه تلاش می‌کردند که تیم مشکلی نداشته باشد. تشکر می‌کنم از استاد جعفرزاده عزیز که پا به پای من کمک کردند. همچنین از آقای رسولی که واقعا کمک زیادی کردند و تمام مشکلات را برطرف می‌کردند تا بتوانیم با خیال آسوده در این رویداد شرکت کنیم.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.