تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰
کد خبر : 30910

جلسه فوری تاج و خسروی وفا برای تعیین تکلیف تیم ملی امید

جلسه فوری تاج و خسروی وفا برای تعیین تکلیف تیم ملی امید

به گزارش ایسنا، در جلسه ستاد عالی بازی‌های آسیایی هانگژو به فدراسیون فوتبال اولتیماتوم داده شد که تکلیف تیم ملی فوتبال امید را مشخص کند در غیر این صورت از لیست رشته‌های اعزامی به این بازی‌ها کنار گذاشته می شود. به نظر می‌رسد فدراسیون فوتبال این اولتیماتوم را جدی گرفته است و هم اکنون جلسه‌ای

به گزارش ایسنا، در جلسه ستاد عالی بازی‌های آسیایی هانگژو به فدراسیون فوتبال اولتیماتوم داده شد که تکلیف تیم ملی فوتبال امید را مشخص کند در غیر این صورت از لیست رشته‌های اعزامی به این بازی‌ها کنار گذاشته می شود.
به نظر می‌رسد فدراسیون فوتبال این اولتیماتوم را جدی گرفته است و هم اکنون جلسه‌ای را با مسئولان کمیته ملی المپیک در حال برگزاری است.
این جلسه در محل کمیته ملی المپیک در حال برگزاری است و مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال به همراه محمد نبی نایب رییس اول فدراسیون، امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی فوتبال، حبیب کاشانی، در این جلسه حضور دارند و از کمیته ملی المپیک هم محمود خسروی وفا و مناف هاشمی شرکت کرده‌اند.
پیش از این کمیته ملی المپیک بارها نسبت به بلاتکلیفی تیم امید گلایه کرده بود و حتی قرار بود سال گذشته کاشانی به طور رسمی به عنوان سرپرست تیم امید معرفی شود که این کار انجام نشد اما به نظر می‌رسد  در این جلسه بالاخره تکلیف کادر تیم امید مشخص شود.
 حمید سجادی، وزیر ورزش نیز در جلسه ستاد عالی بازی‌ها اعلام کرد که باید تا ۹ اردیبهشت تکلیف تیم امید برای اعزام مشخص می‌شود.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.