تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۲
کد خبر : 36299

جزئیات گفتگوی شهید ابراهیم النابلسی با یک افسر صهیونیست

جزئیات گفتگوی شهید ابراهیم النابلسی با یک افسر صهیونیست

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، شبکه خبری المیادین اعلام کرد که شهید ابراهیم النابلسی اوایل ژوئیه ۲۰۲۲ با یک افسر صهیونیست گفتگویی داشت. این اتفاق زمانی افتاد که ارتش رژیم صهیونیستی قصد داشت به منطقه مقبره یوسف نبی یورش ببرد اما در کمین اعضای مقاومت فلسطین به رهبری ابراهیم النابلسی افتاد. به

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، شبکه خبری المیادین اعلام کرد که شهید ابراهیم النابلسی اوایل ژوئیه ۲۰۲۲ با یک افسر صهیونیست گفتگویی داشت. این اتفاق زمانی افتاد که ارتش رژیم صهیونیستی قصد داشت به منطقه مقبره یوسف نبی یورش ببرد اما در کمین اعضای مقاومت فلسطین به رهبری ابراهیم النابلسی افتاد.
به دنبال این اتفاق رسانه‌های عبری صحنه‌هایی را از فرار سربازان صهیونیست منتشر کردند درحالی که شهید النابلسی افسر صهیونیست را با گفتن این جمله که «انتقام خون شهدا را می‌گیریم» تهدید می‌کرد.
در این گفتگو شهید النابلسی از افسر صهیونیست درباره کمین کردن اعضای مقاومت برای نیروهای رژیم صهیونیستی سؤال کرد و گفت: خون جوانان مقاومت که به ضرب گلوله نیروهای صهیونیست شهید شدند هدر نخواهد رفت و پاسخ ما را خواهید دید.
شهید النابلسی یکی از فلسطینی‌های تحت تعقیب نیروهای رژیم صهیونیستی بود و قبل از شهادتش چند بار از ترور جان سالم به در برده بود.
النابلسی به همراه اسلام صبوح و حسین طه ۹ اوت ۲۰۲۲ در درگیری مسلحانه با نیروهای رژیم صهیونیستی در شهر نابلس به شهادت رسید.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.