تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۴
کد خبر : 44973

جزئیات ماجرای بیهوش شدن بازیکن سایپا

جزئیات ماجرای بیهوش شدن بازیکن سایپا

به گزارش ایسنا، در جریان بازی تیم های سایپا و ایران مهراز هفته بیست و سوم لیگ جوانان تهران حادثه‌ای ناگوار برای محمد انصاری، بازیکن تیم فوتبال جوانان سایپا رخ داد. این بازیکن حوالی دقیقه ۶۰ حین اقدام به زدن ضربه سر با یکی از بازیکنان تیم ایران مهر برخورد شدیدی داشت که در همان

به گزارش ایسنا، در جریان بازی تیم های سایپا و ایران مهراز هفته بیست و سوم لیگ جوانان تهران حادثه‌ای ناگوار برای محمد انصاری، بازیکن تیم فوتبال جوانان سایپا رخ داد. این بازیکن حوالی دقیقه ۶۰ حین اقدام به زدن ضربه سر با یکی از بازیکنان تیم ایران مهر برخورد شدیدی داشت که در همان لحظه دچار ضربه مغزی شد. 
با اقدامات فوری که دکتر سلطانی، پزشک تیم فوتبال جوانان سایپا در همان لحظات اولیه در زمین مسابقه انجام داد این بازیکن که در شرایط ناپایداری قرار داشت و هوشیاری خود را از دست داده بود، احیا شد؛ همچنین بازیکن مصدوم برای انجام اقدامات پزشکی دقیق تر توسط آمبولانس مستقر در ورزشگاه شهیدان اسماعیلی تهران، به بیمارستان شهدای یافت آباد انتقال یافت.
به دنبال انتشار خبر آسیب دیدگی نامبرده، سید میرشاد ماجدی، رئیس هیئت فوتبال استان تهران بلافاصله خود را به بیمارستان شهدای یافت آباد رساند و ضمن عیادت از این بازیکن با خانواده او نیز دیدار و گفت‌وگو کرد.
خوشبختانه برای این بازیکن حادثه تلخی رخ نداد و با اقدامات پزشکی که در حال انجام است، به زودی از بیمارستان مرخص خواهد شد.
در جریان این حادثه علاوه بر پزشک تیم فوتبال جوانان سایپا، محسن طالبی و آقای فغانی (ناظر برگزاری) نیز تلاش زیادی کردند تا حادثه ناگواری برای این بازیکن جوان رخ ندهد. 
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.