تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۸
کد خبر : 45206

بهترین مکان اقامت در شهر آتن کجاست؟

بهترین مکان اقامت در شهر آتن کجاست؟

بهترین مکان اقامت در شهر آتن کجاست؟ آتن، پایتخت کشور یونان بوده و به خاطر قدمت بسیار بالایی که دارد، سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. قدمت آتن به حدود ۳۰۰۰ سال پیش از میلاد مسیح می‌رسد و یکی از قدیمی‌ترین سکونتگاه‌های انسان محسوب می‌شود. جدا از آشنایی با زیباترین جاهای دیدنی آتن

بهترین مکان اقامت در شهر آتن کجاست؟

آتن، پایتخت کشور یونان بوده و به خاطر قدمت بسیار بالایی که دارد، سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. قدمت آتن به حدود ۳۰۰۰ سال پیش از میلاد مسیح می‌رسد و یکی از قدیمی‌ترین سکونتگاه‌های انسان محسوب می‌شود. جدا از آشنایی با زیباترین جاهای دیدنی آتن یکی دیگر از نکاتی که باید قبل از شروع سفر با آن آشنا باشید، بهترین هتل‌ها و اقامتگاه‌های این شهر هستند. در ادامه، بهترین موارد را معرفی می‌کنیم تا اقامتی شیرین را در آتن تجربه کنید.

هتل Moon and Stars

اگر می‌خواهید به مکان‌های دیدنی آتن نزدیک بوده و در قلب این شهر سکونت داشته باشید، هتل Moon and Stars را می‌توان یکی از بهترین گزینه‌ها دانست. اغلب جاذبه‌های گردشگری آتن، ازجمله آگورای باستانی و معبد هفائستوس، فاصله بسیارکمی با این هتل دارند و حتی بدون استفاده از وسایل نقلیه و با پای پیاده نیز می‌توانید به‌راحتی به این مکان‌ها سر بزنید.

علاوه بر طراحی داخلی بی‌نظیر هتل که هر کس را مجذوب خود می‌کند، یک تراس اختصاصی نیز در اختیارتان قرار دارد که می‌توانید در آن به استراحت پرداخته و از هوای مدیترانه‌ای آتن لذت ببرید. همچنین، تمامی اتاق‌ها از امکانات رفاهی مناسبی برخوردار هستند و برای داشتن یک اقامت راحت، تقریباً هیچ‌چیزی کم نخواهید داشت.

از دیگر امکانات این هتل می‌توان به جکوزی، سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی مناسب، لاندری، تهویه مطبوع و… اشاره کرد.

هتل Monument

یکی دیگر از هتل‌هایی که در مرکز شهر آتن واقع‌شده و دسترسی راحتی به بسیاری از مکان‌های دیدنی این شهر دارد، هتل Monument است. علاوه بر جاذبه‌های گردشگری، این هتل به مکان‌هایی مانند ایستگاه اتوبوس و قطار نیز بسیار نزدیک بوده و برای جابه‌جایی بین نقاط دورتر شهر، می‌توانید از سیستم حمل‌ونقل عمومی استفاده کنید.

اغلب اتاق‌های هتل Monument، دیزاینی سفید و کلاسیک دارند. همچنین، نمای بیرونی هتل نیز کاملاً سفید بوده و احساس اقامت در مکانی لوکس را به خوبی منتقل می‌کند؛ مکانی لوکس که برای رزرو آن، هزینه چندانی را متحمل نشده‌اید.

از بهترین خدمات این هتل می‌توان به امکان کرایه دوچرخه اشاره کرد. بعد از آشنایی با زیباترین جاهای دیدنی آتن، می‌توانید بهترین دوچرخه‌ها را تنها با پرداخت هزینه‌ای ناچیز، از هتل اجاره کرده و به سمت این مکان‌های گردشگری حرکت کنید. علاوه بر این، سالن استراحت، صبحانه و وای فای رایگان نیز برای مسافران در نظر گرفته‌شده‌ است. منوی صبحانه، شامل صبحانه آمریکایی، انگلیسی و ایرلندی بوده و می‌توانید هرکدام از آن‌ها را سفارش داده و میل کنید.

تمامی اتاق‌های هتل Monument، دارای مینی‌بار، حوله و ملحفه، صندوق امانات، قهوه ساز و… هستند؛ بنابراین، می‌توان گفت که اقامت در این هتل، اقامتی بی‌دردسر خواهد بود.

هتل Athens Woo Suites

اگر به دنبال فضایی مدرن و درعین‌حال آمیخته با طبیعت هستید، هتل Athens Woo Suites، بهترین گزینه ممکن است. این هتل با به‌کارگیری طراحی داخلی مدرن و استفاده از درختچه‌ها و المان‌های طبیعی کوچک در اتاق‌ها، به‌راحتی توانسته تا فضایی آرامش‌بخش را ایجاد کرده و اقامتی لوکس و آرامش‌بخش را برای مهمانان خود رقم بزند.

علاوه بر تراس، می‌توانید از باغ این مجموعه نیز استفاده کرده و در کنار درخت‌های مدیترانه‌ای کوچک آن قدم بزنید. همچنین، هرکدام از اتاق‌ها دارای نمایی بسیار زیبا به سمت شهر آتن بوده و می‌توانید در زمان غروب آفتاب، از پنجره یا تراس اتاق خود، به تماشای خیابان‌های شهر بپردازید.

تمامی سوئیت‌ها از امکانات رفاهی مناسبی، مانند چای‌ساز، حمام تمیز و بهداشتی، تلویزیون، مینی‌بار، تهویه مطبوع، ملحفه‌های تمیز و ضدعفونی شده و… برخوردار هستند و هیچ جای نگرانی درباره امکانات وجود ندارد. علاوه بر این، وای فای رایگان نیز در تمامی نقاط هتل در دسترس بوده و نیازی به پرداخت هزینه برای دسترسی به اینترنت نیست. همچنین، می‌توانید از صبحانه رایگان این مجموعه نیز استفاده کرده و روزی پرانرژی را آغاز کنید. لازم به ذکر است که صبحانه هتل Athens Woo Suites، به‌صورت آلاکارت است؛ بدین معنا که مهمانان با مشاهده منو، مواردی که می‌خواهند را انتخاب کرده و سفارش می‌دهند و پیش‌خدمتان بعد از آماده‌سازی و تزئین، صبحانه را برای ایشان سرو می‌کنند.

هتل The Foundry Suites

اگر قصد اقامت در فضایی مدرن و امروزی را دارید و می‌خواهید مکان اقامتتان در مرکز آتن نیز قرار داشته باشد، هتل The Foundry Suites یکی از بهترین گزینه‌های برای شما است. این هتل، با اغلب مکان‌های دیدنی شهر، فاصله‌ی بسیارکمی داشته و می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن به این مکان‌ها سر بزنید. هرچند، اکثر مهمانان هتل بر این باور بوده‌اند که به خاطر جو صمیمانه‌ و آرامش‌بخش محیط، کم‌تر تمایل داشته‌اند که از این هتل خارج شوند!

در دیزاین تمامی اتاق‌ها، از چوب‌ و سنگ‌های قهوه‌ای استفاده‌شده و این امر سبب شده است تا محیطی گرم و دوستانه ایجاد شود. یک کتابخانه کلاسیک در این مجموعه قرار دارد که می‌توانید در آن به مطالعه بپردازید. علاوه بر این، هتل The Foundry Suites، یک روف‌گاردن بسیار شیک نیز دارد که می‌توانید در محیط آرامش‌بخش آن استراحت کرده یا با دوستان خود معاشرت کنید.

یخچال و فریزر، ماشین ظرف‌شویی، توستر نان، قهوه ساز، لوازم بهداشتی و…، تعدادی از امکاناتی هستند که در تمامی اتاق‌های این هتل موجود بوده و تمامی مهمانان می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. جالب است بدانید که The Foundry Suites، باوجود ۴ ستاره بودن، همواره با هتل‌های ۵ ستاره مقایسه شده و ازلحاظ امکانات و خدمات، تفاوت چندانی با آن‌ها ندارد.

بهترین روش برای رزرو هتل در آتن

درست است که آشنایی با زیباترین جاهای دیدنی آتن یکی از ملزومات سفر به این شهر به‌حساب می‌آید، اما توجه داشته باشید که هر گردشگری، باید هزینه‌های خود را نیز مدیریت کرده و در تلاش باشد تا با صرف مبالغ کم، بهترین امکانات را دریافت کند. به همین خاطر، همواره پیشنهاد می‌کنیم که اگر می‌خواهید سفری به‌یادماندنی و اقتصادی را برای خود رقم بزنید، تمامی خدمات موردنیازتان را از فلای تودی تهیه کنید.

فلای تودی، بزرگ‌ترین آژانس مسافرتی کشور بوده و روزانه گردشگران زیادی از قابلیت‌ها و امکانات این مجموعه استفاده می‌کنند. خرید آنلاین بلیط قطار و هواپیما ، رزرو هتل، تهیه بیمه مسافرتی و…، تنها گوشه‌ای از این امکانات هستند. با توجه به تخفیفات متعددی که فلای تودی روی خدمات خود اعمال می‌کند، حتی گاهی اوقات می‌توانید امکاناتی لوکس را با قیمتی بسیار ناچیز تهیه‌کرده و سفری خاص را آغاز کنید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.