تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۷
کد خبر : 39984

جبلی با اشاره به قتل داریوش مهرجویی و همسرش: عاملان این جنایت هولناک تاوان می‌دهند

جبلی با اشاره به قتل داریوش مهرجویی و همسرش: عاملان این جنایت هولناک تاوان می‌دهند

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا به نقل از روابط عمومی صداوسیما، متن پیام تسلیت پیمان جبلی در پی جان باختن داریوش مهرجویی و همسرش بدین شرح است: «روزی تلخ و دردناک برای هنر ایران رقم خورد. فقدان اندوه‌بار و تاسف برانگیز مرحوم داریوش مهرجویی و همسر محترمه‌اش، قلب همه‌مان را جریجه‌دار کرد.

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا به نقل از روابط عمومی صداوسیما، متن پیام تسلیت پیمان جبلی در پی جان باختن داریوش مهرجویی و همسرش بدین شرح است:
«روزی تلخ و دردناک برای هنر ایران رقم خورد. فقدان اندوه‌بار و تاسف برانگیز مرحوم داریوش مهرجویی و همسر محترمه‌اش، قلب همه‌مان را جریجه‌دار کرد. آن استاد فقید با قلم و نگاهش یکی از نمادهای سینمای مردمی و محبوب ایران بود و آثارش در زمره ماندگارترین‌ها قرار دارد. مرحوم مهرجویی سابقه همکاری با رسانه ملی در ساخت فیلم های مهمان مامان و آسمان محبوب داشت و چه حسرت برانگیز که دو سریال عطار و زکریای رازی با قلم وی به مرحله تصویربرداری نرسید. بی‌شک عاملان وقوع جنایت هولناک دیشب، تاوان پس خواهند داد و عدالت درباره شان اجرا خواهد شد. ضایعه درگذشت مرحوم مهرجویی و همسرشان را به خانواده، دوستان و اهالی هنر تسلیت گفته و از خداوند منان برای آن دو عزیز، رحمت واسعه الهی مسألت می نمایم.»
به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی‌فر، دیشب در خانه خود در کرج توسط افراد ناشناس به قتل رسیدند.
مرحوم مهرجویی متولد ۱۳۱۸ بود و با ساخت آثاری مانند «گاو»، «دایره مینا»، «هامون»، «لیلا»، «سارا»، «پری»، «اجاره نشین‌ها»، «مهمان مامان»، «نارنجی پوش»، «سنتوری»، «آسمان محبوب» و «لامینور» از جمله کارگردانان صاحب سبک سینمای ایران به شمار می‌آمد.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.