تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۵
کد خبر : 39212

جای خالی ورزشکاران کردستان در مسابقات ملی نگران کننده است

جای خالی ورزشکاران کردستان در مسابقات ملی نگران کننده است

مهرعلی باران چشمه، روز گذشته در جلسه رسیدگی به مشکلات و مسائل هیأت ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان کردستان، ضمن مرور تاریخچه درخشان کردستان در رشته ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی اظهار کرد: ورزش پهلوانی در کردستان دارای ریشه دیرینه ای است و همواره ورزشکاران این استان در میادین مختلف

مهرعلی باران چشمه، روز گذشته در جلسه رسیدگی به مشکلات و مسائل هیأت ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان کردستان، ضمن مرور تاریخچه درخشان کردستان در رشته ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی اظهار کرد: ورزش پهلوانی در کردستان دارای ریشه دیرینه ای است و همواره ورزشکاران این استان در میادین مختلف صاحب عنوان بوده اند.
وی به وجود اختلاف سلیقه در بعضی موارد در هر هیاتی اشاره کرد و افزود: در چند سال اخیر و در عرصه مسابقات ملی جای خالی ورزشکاران استان کردستان خالی بوده و این موضوع ما را به عنوان مسئولین فدراسیون بسیار نگران کرده است و در دو ماه اخیر بارها خواستار تشکیل جلسه رسیدگی به این حاشیه ها شده ایم.
رییس فدراسیون ورزش های زورخانه ای تاکید کرد: تا اتحاد و همدلی در میان اعضای هیات وجود نداشته باشد هیچ موفقیتی به دست نمی آید و در این راه پیشکسوتان می توانند نقش سازنده ای ایفا کنند.
وی اضافه کرد: نباید منکر زحمات مسئولین قبلی اداره کل ورزش و جوانان استان و روسای هیات های قبلی باشیم و دستاوردهای پیشین این هیات با تلاش های آنها به دست آمده و باید برای موفقیت های هیات در آینده تلاش کنیم.
آمنه غلام ویسی، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کردستان نیز در این نشست تمامی هدف دستگاه ورزش و جوانان کردستان را موفقیت هیات های استانی بیان و اظهار کرد: افتتاح چند زورخانه در سراسر استان نشان از همت این اداره در جهت توسعه ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی در کردستان است.
وی با بیان اینکه اداره کل ورزش و جوانان و هیات های ورزشی به عنوان یک خانواده و مجموعه واحد هستند، تصریح کرد: انسجام و تعامل اعضای هیات های ورزشی به درخشش ورزشکاران و پیشرفت آن هیات خواهد انجامید و باید همه در یک راستا برای موفقیت هیات تلاش کنیم.
گفتنی است؛ در این نشست جمعی از پیشکسوتان، اعضای قبلی و فعلی هیات و همچنین داوران، مربیان و ورزشکاران ورزش زورخانه ای استان حضور داشتند و پس از مطرح شدن مهمترین مشکلات از سوی اعضاء با میانجیگری پیشکسوتان و رییس فدراسیون و سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کردستان، بسیاری از اختلاف سلیقه ها، برطرف و مقرر شد که به زودی مجمع انتخابات هیات برگزار شود و رییس هیات جدید با رویکرد تعامل، انسجام و وحدت اعضای هیات، کار خود را آغاز کند.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.