تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۴
کد خبر : 49785

تساوی بدون گل شهرداری آستارا و دریای بابل

تساوی بدون گل شهرداری آستارا و دریای بابل

در ادامه مسابقات هفته بیست و ششم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور ( جام آزادگان )، دیدار تیم‌های فوتبال شهرداری آستارا از استان گیلان و دریای بابل از استان مازندران، دیروز شنبه شب ۱۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید. این دیدار حساس به میزبانی تیم فوتبال شهرداری آستارا

در ادامه مسابقات هفته بیست و ششم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور ( جام آزادگان )، دیدار تیم‌های فوتبال شهرداری آستارا از استان گیلان و دریای بابل از استان مازندران، دیروز شنبه شب ۱۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

این دیدار حساس به میزبانی تیم فوتبال شهرداری آستارا و به قضاوت پیام حیدری داور مطرح لیگ برتر فوتبال کشور و در ورزشگاه وحدت شهر  آستارا با حضور و تشویق ۹۰ دقیقه‌ای تماشاگران پرشور آستارایی برگزار شد. در این دیدار محسن بنگر برای اولین بار در این فصل به عنوان سرمربی روی نیمکت تیم فوتبال شهرداری آستارا حضور داشت.
به گزارش ایسنا، در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور ۱۸ تیم حضور دارند که پس از انجام بازی‌های رفت و برگشت، تیم‌های اول و دوم جدول جواز حضور در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را برای سال ۱۴۰۳ کسب خواهند کرد.
تیم‌های فوتبال شهرداری آستارا و داماش گیلان نمایندگان استان گیلان در لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های ایران هستند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.