تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸
کد خبر : 35025

جاده هراز بسته شد

جاده هراز بسته شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مهرداد برقی کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور وضعیت تردد در محورهای برون‌شهری را تشریح کرد و گفت: محور هراز مسیر رفت و برگشت از ساعت ۷ تا ۱۷ مسدود است. کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک نیمه سنگین در محور چالوس مسیر رفت و برگشت محدوده‌های سیاه بیشه و هزارچم

به گزارش خبرگزاری مهر، مهرداد برقی کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور وضعیت تردد در محورهای برون‌شهری را تشریح کرد و گفت: محور هراز مسیر رفت و برگشت از ساعت ۷ تا ۱۷ مسدود است.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک نیمه سنگین در محور چالوس مسیر رفت و برگشت محدوده‌های سیاه بیشه و هزارچم و تردد روان در محور فیروزکوه، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت مسیر رفت و برگشت خبر داد.
برقی گفت: محور چالوس دارای مه گرفتگی در ارتفاعات و سایر محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.
وی همچنین از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج محدوده پل فردیس، ترافیک سنگین در محور شهریار – تهران در برخی از مقاطع خبر داد.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور یادآور شد: محور قدیم خرم‌آباد – پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم‌آباد – پل زال و محور خرم‌آباد – کوهدشت انجام می‌شود.
برقی گفت: محور هراز محدوده گروازمال مسیر رفت و برگشت، واقع در استان مازندران از مورخ ۲۶ تیر ۱۴۰۲ لغایت ۲۷ تیر ۱۴۰۲، از ساعت ۷ الی ۱۷ به دلیل اجرای عملیات بارگذاری پل بزرگ گروازمال، از کیلومتر ۴۵ الی ۴۷، محور فوق مسدود بوده و تردد از محورهای جایگزین کندوان و فیروزکوه انجام می‌شود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.