تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۶
کد خبر : 32365

بی‌مدال ماندن کشتی‌گیران ایران در روز نخست تورنمنت روسیه/ شانس یک طلا و ۲ برنز در روز دوم

بی‌مدال ماندن کشتی‌گیران ایران در روز نخست تورنمنت روسیه/ شانس یک طلا و ۲ برنز در روز دوم

 به گزارش ایسنا، رقابت های کشتی فرنگی بین المللی رومن کوتوزوف از روز جمعه ۲۹ اردیبهشت ماه در شهر سوزدال کشور روسیه در حال برگزاری است و امشب با مشخص شدن نفرات و تیم های برتر به پایان می رسد. در مسابقات پنج وزن نخست، ۴ نماینده زیر ۲۳ سال کشورمان به میدان رفتند که

 به گزارش ایسنا، رقابت های کشتی فرنگی بین المللی رومن کوتوزوف از روز جمعه ۲۹ اردیبهشت ماه در شهر سوزدال کشور روسیه در حال برگزاری است و امشب با مشخص شدن نفرات و تیم های برتر به پایان می رسد.
در مسابقات پنج وزن نخست، ۴ نماینده زیر ۲۳ سال کشورمان به میدان رفتند که ابوالفضل شهرکی نیا در وزن ۶۰ کیلوگرم و علی اکبر عبدی در وزن ۸۷ کیلوگرم به دیدار رده بندی راه یافتند اما به ترتیب مقابل گالیم کامدوناساروف از قزاقستان و کریل ماسکوویچ از بلاروس مغلوب و پنجم شدند.
عارف جرکنی در وزن ۶۳ کیلوگرم و عارف حبیب اللهی در وزن ۷۷ کیلوگرم دیگر نمایندگان کشورمان بودند که با شکست مقابل حریفان خود از دور رقابت ها کنار رفتند.
در مسابقات پنج وزن دوم امیرحسین حاجی پور الیاسی در وزن ۷۲ کیلوگرم به دیدار فینال راه یافت و امشب برای کسب مدال طلا به مصاف والری ژلداشف از روسیه می رود.
کیانوش شمشیری در وزن ۵۵ کیلوگرم و ابوالفضل سید مهدوی در وزن ۱۳۰ کیلوگرم نیز راه دیدار رده بندی شدند و امشب برای کسب مدال برنز به ترتیب به مصاف آرتم ساگالاکوف و میخائیل لپتف از روسیه می روند.
امین جبالی فر در وزن ۶۷ کیلوگرم و سید محمد چوبچیان در وزن ۸۲ کیلوگرم دیگر نمایندگان کشورمان در پنج وزن دوم بودند که از دور رقابت ها کنار رفتند.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.