تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۳
کد خبر : 39862

ثبت روزانه ۲۰۰۰ تماس مردمی با بیمه سلامت

ثبت روزانه ۲۰۰۰ تماس مردمی با بیمه سلامت

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید عطایی پور افزود: در سال‌های اخیر خوشبختانه اقدامات خوبی در جهت ارتقای سطح کیفیت و پاسخگویی به بیمه شدگان انجام شده که منجر به انجام خدمت با کیفیت بهتر، زمان کمتر و سهل تر شده است. وی ادامه داد: با تأکیدات مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران مبنی بر ارتقا روزافزون

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید عطایی پور افزود: در سال‌های اخیر خوشبختانه اقدامات خوبی در جهت ارتقای سطح کیفیت و پاسخگویی به بیمه شدگان انجام شده که منجر به انجام خدمت با کیفیت بهتر، زمان کمتر و سهل تر شده است.
وی ادامه داد: با تأکیدات مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران مبنی بر ارتقا روزافزون کیفیت و استفاده از زیرساخت‌های الکترونیک، این مرکز سعی نموده تا از روش‌های نوین مشتری مداری استفاده نماید.
عطایی پور تصریح کرد: مشتریان در مواجهه با دریافت خدمت، عمدتاً رفتاری سنتی دارند و به زعم ایشان شاید این بهترین روش باشد. در صورتی که اینگونه نیست و خدمات امور مشتریان، امکان ارائه با کیفیت بالاتر، سهل‌تر و در زمان کوتاه‌تر را به پشتوانه فرهنگ سازی عمومی، آموزش و اطلاع رسانی دور از دسترس نمی‌داند.
وی افزود: سازمان بیمه سلامت در نظر دارد با استفاده از تحلیل علمی رفتار مشتریان و سوق دهی به رفتار مطلوب، بهترین وجوه بهبود را در اختیار بیمه شدگان قرار دهد.
عطایی پور از دریافت متوسط روزانه ۲۰۰۰ تماس با سامانه ۱۶۶۶ خبر داد و گفت: عمده ترین تماس‌ها در خصوص چگونگی ثبت نام و تمدید دفترچه بیمه است. البته اینگونه تماس‌ها در حال کاهش است که علت اصلی آن اطلاع رسانی وسیعی است که در ماه‌های اخیر صورت گرفته است.
وی افزود با توسعه خدمات و گسترش فعالیت‌ها، مردم به سمت استفاده از نرم‌افزارها و پاسخ دهی هوشمند سوق داده خواهند شد که در نهایت منجر به افزایش کیفیت خدمات، کاهش خطا و کمترین دوباره کاری و پاسخگویی از سامانه ۱۶۶۶ شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.