تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۴
کد خبر : 31286

اعلام تاریخ پیشنهادی انتخابات فدراسیون بدمینتون 

اعلام تاریخ پیشنهادی انتخابات فدراسیون بدمینتون 

به گزارش ایسنا، جلسه هیات رئیسه فدراسیون بدمینتون روز گذشته برگزار شد و اعضای مجمع ۲۲ خرداد را تاریخ پیشنهادی برای برگزاری انتخابات این فدراسیون مشخص کردند. البته این تاریخ پیشنهای است و باید تاریخ نهایی برگزاری انتخابات را وزارت ورزش و جوانان مشخص کند. اکنون فدراسیون بدمینتون منتظر نظر وزارت ورزش است که با

به گزارش ایسنا، جلسه هیات رئیسه فدراسیون بدمینتون روز گذشته برگزار شد و اعضای مجمع ۲۲ خرداد را تاریخ پیشنهادی برای برگزاری انتخابات این فدراسیون مشخص کردند. البته این تاریخ پیشنهای است و باید تاریخ نهایی برگزاری انتخابات را وزارت ورزش و جوانان مشخص کند.
اکنون فدراسیون بدمینتون منتظر نظر وزارت ورزش است که با برگزاری مجمع انتخاباتی در ۲۲ خرداد موافقت می‌کند یا خیر. محمدرضا پوریا، محمد فرجی، علی موذن و شهرام آهنجان چهار کاندیدای تایید صلاحیت شده ریاست این فدراسیون هستند. 
محمدرضا پوریا برای سه دوره متوالی رییس این فدراسیون بود. مرداد گذشته دوره چهارساله ریاستش در این فدراسیون به پایان رسید. او در مجمع فوق‌العاده با رای اعضای مجمع به عنوان رییس ماند تا نسبت اعضای فدراسیون‌های المپیکی و غیرالمپیکی در انتخابات کمیته ملی المپیک برقرار شود. وزارت ورزش بعد از انتخابات کمیته ۲۳ شهریور او را به عنوان سرپرست این فدراسیون انتخاب کرد. 
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.