تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵
کد خبر : 21097

توقیف ۵ موتورسیکلت سنگین قاچاق در اتوبان همت

توقیف ۵ موتورسیکلت سنگین قاچاق در اتوبان همت

 به گزارش ایسنا، سردار عباسعلی محمدیان در خصوص این خبر بیان کرد: به دنبال درخواست‌های مردمی مبنی بر برخورد با موتور سیکلت های سنگین که در آزادراه همت اقدام به انجام حرکات مخاطره آمیز می کنند، طرح جمع آوری آنها به اجرا گذاشته شد. وی افزود: در این طرح که با مشارکت پلیس های

 به گزارش ایسنا، سردار عباسعلی محمدیان در خصوص این خبر بیان کرد: به دنبال درخواست‌های مردمی مبنی بر برخورد با موتور سیکلت های سنگین که در آزادراه همت اقدام به انجام حرکات مخاطره آمیز می کنند، طرح جمع آوری آنها به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در این طرح که با مشارکت پلیس های امنیت اقتصادی و راه به اجرا گذاشته شد، پنج موتور سیکلت سنگین قاچاق که در حوزه استحفاظی استان البرز در اتوبان همت اقدام به انجام حرکات مخاطره آمیز می‌کردند شناسایی و توقیف شدند.

فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به تشکیل پرونده در این خصوص و ارسال آن به تعزیرات حکومتی، خاطرنشان کرد: ارزش موتورسیکلت های مکشوفه توسط کارشناسان ۱۵ میلیارد ریال برآورد شده است.

سردار محمدیان در پایان ضمن اشاره به پاسخ سریع پلیس استان به مطالبات شهروندان، اضافه کرد: مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به صورت شبانه روزی آماده دریافت اخبار و اطلاعات شهروندان است.

انتهای پیام 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.