تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۴
کد خبر : 38046

توقف چادرملو در اهواز؛ در شب بد شانسی‌ها

توقف چادرملو در اهواز؛ در شب بد شانسی‌ها

در جریان برگزاری آخرین بازی از هفته دوم لیگ دسته اول فوتبال کشور از ساعت ۱۹ شامگاه روز گذشته (دوشنبه ۲۰ شهریور ماه) دو تیم چادرملوی اردکان و استقلال آبی‌پوشان ملاثانی در ورزشگاه غدیر شهر اهواز به مصاف یکدیگر رفتند. شاگردان «سعید اخباری» در چادرملو که لیگ را با برد خانگی در هفته نخست آغاز

در جریان برگزاری آخرین بازی از هفته دوم لیگ دسته اول فوتبال کشور از ساعت ۱۹ شامگاه روز گذشته (دوشنبه ۲۰ شهریور ماه) دو تیم چادرملوی اردکان و استقلال آبی‌پوشان ملاثانی در ورزشگاه غدیر شهر اهواز به مصاف یکدیگر رفتند.
شاگردان «سعید اخباری» در چادرملو که لیگ را با برد خانگی در هفته نخست آغاز کردند، در اهواز مقابل نماینده این شهر، تن به تساوی دادند تا آخرین بازی هفته دوم لیگ آزادگان فوتبال کشور با تساوی به پایان برسد.  
چادرملو که در این بازی با بدشانسی مواجه بود، در دقیقه ۴۰، یک گل به ثمر رساند که با اعلام آفساید از سوی داور مردود اعلام شد، و حتی سه دقیقه پس از آن هم فرصت عالی گلزنی در یک موقعیت تک به تک برای سفید پوشان اردکانی به وجود آمد، اما مهاجم این تیم این موقعیت را هدر داد.
نیمه دوم این دیدار با تغییرات «سعید اخباری» در ترکیب تیمش آغاز شد، اما این تغییرات هم برای تیم اخباری کار ساز نبود.
در نیمه دوم نیز چادرملو فرصت‌های گلزنی خوبی به وجود آورد، اما شاگردان «میثم سلیمانی» که در خانه نمی‌خواستند تن به شکست دهند در یک موقعیت ایجاد شده از سوی چادرملو یکبار توپ را از روی خط دروازه بیرون کشیدند تا این بازی با تساوی بدون گل خاتمه پیدا کند.
به گزارش ایسنا بازی‌های هفته دوم لیگ یک آزادگان کشور، طی روز های یکشنبه و دوشنبه برگزار شد.
جدول رده بندی لیگ دسته اول فوتبال کشور تا پایان هفته دوم:

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.