تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۲
کد خبر : 34476

برد دختران هندبال ایران مقابل هنگ‌کنگ/ مصاف با قزاقستان برای سهمیه جهانی

برد دختران هندبال ایران مقابل هنگ‌کنگ/ مصاف با قزاقستان برای سهمیه جهانی

به گزارش ایسنا، تیم ملی هندبال دختران ایران امروز جمعه ۱۶ تیر در جریان مسابقات قهرمانی جوانان آسیا به مصاف هنگ‌کنگ رفت. شاگردان اکبرآبادی در این دیدار با نتیجه ۴۵ بر ۱۶ مقابل هنک کنگ پیروز شدند.  قزاقستان که امروز مقابل ازبکستان با نتیجه ۳۴ بر ۲۸ به برتری رسید، حریف بعدی ایران است. برنده

به گزارش ایسنا، تیم ملی هندبال دختران ایران امروز جمعه ۱۶ تیر در جریان مسابقات قهرمانی جوانان آسیا به مصاف هنگ‌کنگ رفت. شاگردان اکبرآبادی در این دیدار با نتیجه ۴۵ بر ۱۶ مقابل هنک کنگ پیروز شدند. 
قزاقستان که امروز مقابل ازبکستان با نتیجه ۳۴ بر ۲۸ به برتری رسید، حریف بعدی ایران است. برنده دیدار ایران – قزاقستان با کسب عنوان پنجمی آسیا سهمیه حضور در مسابقات قهرمانی جهان را کسب می‌کند.
دیدار ایران و قزاقستان فردا، شنبه ۱۷ تیرماه، از ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه به وقت ایران آغاز می شود.
مسابقات قهرمانی آسیا جوانان از ۹ تا ۱۸ تیر به میزبانی هنگ کنگ برگزار می‌شود. در این مسابقات تیم‌ها در مرحله مقدماتی در دو گروه مسابقه دادند و در نهایت کره، چین تایپه، چین و ژاپن به نیمه نهایی رسیدند. 
در ادامه مسابقات این روز، مرحله نیمه نهایی میان تیم‌های کره – چین تایپه و چین – ژاپن برگزار خواهد شد.
در این روز هند با برتری ۵۱ بر ۱۰ مقابل کویت در رده نهم ایستاد. هند در رده‌بندی نهایی نهم و کویت دهم شدند. 
۵ تیم برتر این رقابت‌ها جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان در مقدونیه شمالی را کسب خواهند کرد. تیم ملی دختران جوان ایران در دوره قبلی این مسابقات دوم شد و جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان را کسب کرده بود.
فاطمه مریخ، الناز یارمحمد توسکی، مائده عشاق، آرزو بهمئی، سعیده غضنفری، صبا زنگنه، نگین رحمانی، هانیه شاه‌ویسی، نسترن فراهانی، راحله اعتمادی‌پور، الهه نیکان، زهرا فتوتی، آسمان بدوی، هستی دخایی، آسنا شجاعی، زهرا افشاری و محدثه شبانی کوهبانانی ۱۷ بازیکن تیم ملی ایران در قهرمانی آسیا هستند. 
مریم رضائیان به عنوان سرپرست، غلامعلی اکبرآبادی به عنوان مدیرفنی، فاطمه محمدخانی و سیده مریم فخری به فنوان مربی و مهدیه کنگرانی فراهانی به عنوان فیزیوتراپ اعضای کادرفنی را تشکیل می‌دهند. 
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.