تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶
کد خبر : 27325

واکنش کاظمی‌پور به بلاتکلیفی نایب رییسی بانوان فدراسیون فوتبال

واکنش کاظمی‌پور به بلاتکلیفی نایب رییسی بانوان فدراسیون فوتبال

به گزارش ایسنا، مریم کاظمی پور در حاشیه همایش “زنان در ورزش” در مورد بلاتکلیفی پست نایب رییسی بانوان فدراسیون فوتبال بیان کرد: نایب‌رییس بانوان فدراسیون فوتبال موضوع قانونی و حقوقی دارد و فدراسیون فوتبال دارد دنبال می‌کند که آن را رفع کند. در صورتی که رفع شود، تصمیم گیری در مورد شهره موسوی با

به گزارش ایسنا، مریم کاظمی پور در حاشیه همایش “زنان در ورزش” در مورد بلاتکلیفی پست نایب رییسی بانوان فدراسیون فوتبال بیان کرد: نایب‌رییس بانوان فدراسیون فوتبال موضوع قانونی و حقوقی دارد و فدراسیون فوتبال دارد دنبال می‌کند که آن را رفع کند. در صورتی که رفع شود، تصمیم گیری در مورد شهره موسوی با هیات رییسه فدراسیون است. اما اگر منجر به تعیین سرپرست شود، امیدواریم که به نتیجه گیری خوب برسند. ما هم وظیفه خودمان می‌دانیم تا جایی که امکانش هست و بتوانیم کمک کنیم تا فدراسیون فوتبال بهترین تصمیم را در مورد مدیریت بخش بانوان فدراسیون خود بگیرد.
کاظمی پور در پاسخ به این پرسش که فعالیت زنان در رشته‌های مچ اندازی، پاورلیفتینگ و فیتنس چلنج به صورت کامل حل شده است یا خیر گفت: جلسات کارشناسی در مورد این رشته‌ها برگزار شد که نتیجه آن به اطلاع دوستان رسید. ما در داخل ایران تنها در رشته های پرورش اندام( بادی کلاسیک و بادی فیزیک) محدودیت‌هایی را به لحاظ فرهنگی و آسیب شناسی‌هایی که به لحاظ سلامت انجام شد، داریم. اما فعالیت در این سه سبک تمرینی موردی ندارد، لباس های آنها مصوب شده است و رقابت‌های داخلی آنها در حال برگزاری است. در عرصه بین‌الملل هم با توجه به نظارتی که نمایندگان وزارت ورزش خواهند شد، تصمیم گیری‌های انجام شده و اتفاق خواهد افتاد.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.