تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸
کد خبر : 44018

توزیع ۱۲.۶ میلیون قوطی شیرخشک در آذر ۱۴۰۲

توزیع ۱۲.۶ میلیون قوطی شیرخشک در آذر ۱۴۰۲

به گزارش خبرگزاری مهر، سجاد اسماعیلی، با اشاره به فعالیت شبانه‌روزی چرخه تأمین و توزیع شیرخشک، اظهار کرد: با تخصیص ارز و تأمین مناسب ماده اولیه شیرخشک طی ماه‌های اخیر، میزان تولید این فرآورده به صورت چشمگیری افزایش داشته است. همچنین با نظارت‌های میدانی، سرعت توزیع شیرخشک به داروخانه‌ها و در نهایت مصرف کننده بسیار

به گزارش خبرگزاری مهر، سجاد اسماعیلی، با اشاره به فعالیت شبانه‌روزی چرخه تأمین و توزیع شیرخشک، اظهار کرد: با تخصیص ارز و تأمین مناسب ماده اولیه شیرخشک طی ماه‌های اخیر، میزان تولید این فرآورده به صورت چشمگیری افزایش داشته است. همچنین با نظارت‌های میدانی، سرعت توزیع شیرخشک به داروخانه‌ها و در نهایت مصرف کننده بسیار بیشتر از قبل شده است.
وی افزود: در حال حاضر هیچ مشکلی در خصوص تأمین شیرخشک‌های معمولی (رگولار) وجود ندارد و بازار به تعادل عرضه و تقاضا رسیده است.
اسماعیلی با تأکید بر اینکه سازمان غذا و دارو علاوه بر نظارت بر کیفیت فرآورده‌های سلامت محور تسهیل دسترسی مردم به این فرآورده‌ها را هم جزو وظایف ذاتی خود می‌داند، گفت: با اجرای طرح ساماندهی شیرخشک، ضمن اصلاح سیاست‌های ارزی این حوزه و حمایت از تولیدکنندگان این حوزه، هیچ تغییر قیمتی در این فرآورده برای مصرف کننده واقعی صورت نگرفته است و با ارائه کد ملی کودکان زیر دو سال شیرخشک بدون تغییر قیمت در دسترس است.
وی افزود: تغییر سیاست‌های ارزی و اصلاح قیمت شیرخشک بر مبنای درخواست تولیدکنندگان و در راستای حمایت از آنها و همچنین مصوبه ستاد تنظیم بازار صورت گرفته و هیچ گونه مشکلی در چرخه تأمین ماده اولیه و تولید شیرخشک وجود ندارد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.