تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۶
کد خبر : 43051

تمجید فدراسیون جهانی والیبال از تیم ژاپنی

تمجید فدراسیون جهانی والیبال از تیم ژاپنی

به گزارش ایسنا در جریان مسابقات والیبال جام باشگاه‌های جهان ۲۰۲۳، تیم هالک‌بانک مقابل سانتوری با نتیجه سه بر صفر شکست خورد. این رقابت در سه ست و به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۱۶ به سود نماینده والیبال ژاپن پایان یافت. فدراسیون جهانی والیبال در واکنش به

به گزارش ایسنا در جریان مسابقات والیبال جام باشگاه‌های جهان ۲۰۲۳، تیم هالک‌بانک مقابل سانتوری با نتیجه سه بر صفر شکست خورد. این رقابت در سه ست و به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۱۶ به سود نماینده والیبال ژاپن پایان یافت.
فدراسیون جهانی والیبال در واکنش به شکست هالک‌بانک نوشت: «شروعی عالی برای تیم سانتوری ژاپن. سانتوری ژاپن در بازی افتتاحیه این مسابقات توانست پیروزی نامحتملی را به دست بیاورد و تیم هالک‌بانک را شکست دهد. آسیایی‌ها عملکرد درخشانی داشتند تا در بازی افتتاحیه بر هالک‌بانک ترکیه برتری پیدا کنند. سانتوری به عنوان قهرمان آسیا در دوئل مقابل هالک‌بانک که اروین انگاپت، فوق ستاره فرانسوی، و نیمیر عبدالعزیز، ستاره هلندی، را در ترکیب خود دارد، با پیروزی، حریف اروپایی‌اش و همه را متحیر کرد. مهاجم کوبایی یکی از بازیکنان کلیدی در پیروزی سانتوری ژاپن بود و با ۱۵ امتیاز پیشتاز تمام امتیازآوران شد.
انگاپت ۱۰ امتیاز و نیمیر هشت امتیاز برای هالک‌بانک کسب کردند. سانتوری می‌تواند روز پنج‌شنبه با پیروزی در بازی بعدی جایگاهش را در نیمه‌نهایی نهایی کند. از سوی دیگر هالک‌بانک باید در دیدار بعدش به پیروزی برسد تا امیدهایش را برای صعود به دور بعدی زنده نگه دارد.»
در دیگر دیدارهای این مسابقات تیم والیبال احمدآباد هند مقابل میناس برزیل با نتیجه سه بر صفر شکست خورد. احمدآباد که اولین تیم هندی حاضر در مسابقات باشگاه‌های جهان است، با شکست کارش را آغاز کرد. احمدآباد با نتایج ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۱۹ مقابل حریف قدرتمند برزیلی تن به شکست داد.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.