تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹
کد خبر : 40065

تل آویو از واشنگتن ۱۰ میلیارد دلار کمک نظامی اضطراری خواست

تل آویو از واشنگتن ۱۰ میلیارد دلار کمک نظامی اضطراری خواست

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا،‌ این روزنامه به نقل از سه مقام آگاه با این درخواست گفت که این بسته کمکی در لایحه‌ای توسط کنگره با هماهنگی کاخ سفید تنظیم شده است. به گفته این روزنامه، این لایحه همچنین شامل بودجه‌هایی است که دولت بایدن برای اوکراین، تایوان و مرز آمریکا و

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا،‌ این روزنامه به نقل از سه مقام آگاه با این درخواست گفت که این بسته کمکی در لایحه‌ای توسط کنگره با هماهنگی کاخ سفید تنظیم شده است.
به گفته این روزنامه، این لایحه همچنین شامل بودجه‌هایی است که دولت بایدن برای اوکراین، تایوان و مرز آمریکا و مکزیک به دنبال آن است.
روز یکشنبه، چاک شومر، رهبر اکثریت سنا، در جریان سفر به سرزمین‌های اشغالی گفت که قانونگذاران آمریکایی در مورد ارائه مهمات ۱۵۵ میلی متری به تل آویو، مهمات جایگزین برای سیستم دفاع موشکی گنبد آهنین، بمب‌های هدایت شونده دقیق و کیت‌های JDAM برای تبدیل بمب‌ها به مهمات دقیق برای تل آویو بحث کرده‌اند.
به گزارش آژانس امدادرسانی و کار سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی(آنروا)، غزه در حال تجربه یک بحران انسانی است، در حالی که آب، غذا، سوخت و تجهیزات پزشکی در حال اتمام است و غیرنظامیان به دنبال هشدار رژیم صهیونیستی برای تخلیه مناطق شمالی غزه به منطقه جنوبی آن فرار می‌کنند.
جنگ زمانی آغاز شد که حماس در ۷ اکتبر عملیات طوفان الاقصی را آغاز کرد، یک حمله غافلگیرکننده چند جانبه شامل پرتاب موشک و نفوذ به سرزمین‌های اشغالی از طریق زمین، دریا و هوا.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.