تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۴
کد خبر : 45373

تلاش دونده نابینا برای کسب سهمیه پارالمپیک پاریس بعد از ۵ سال محرومیت

تلاش دونده نابینا برای کسب سهمیه پارالمپیک پاریس بعد از ۵ سال محرومیت

حمید اسلامی در گفت و گو با ایسنا، از حضورش در مسابقات جهانی فزاع امارات در بهمن ماه برای کسب سهمیه پارالمپیک پاریس خبر داد و اظهار کرد: بعد از ۵ سال دوری از مسابقات به دلیل محرومیت، به عنوان تنها نماینده ایران در بخش نابینایان در مسابقات جهانی فزاع امارات در دو ماده ۱۵۰۰

حمید اسلامی در گفت و گو با ایسنا، از حضورش در مسابقات جهانی فزاع امارات در بهمن ماه برای کسب سهمیه پارالمپیک پاریس خبر داد و اظهار کرد: بعد از ۵ سال دوری از مسابقات به دلیل محرومیت، به عنوان تنها نماینده ایران در بخش نابینایان در مسابقات جهانی فزاع امارات در دو ماده ۱۵۰۰ و ۵۰۰۰ متر شرکت خواهم کرد که امیدوارم با کسب مدال طلا و سهمیه پارالمپیک پاریس این دوری ۵ ساله را جبران کنم.
وی گفت: طی این ۵ سال حتی لحظه ای تمریناتم را متوقف نکرده ام و با حمایت مالی سعید صباحی توانستم بدون هیچ دغدغه و مشکلی تمریناتم را برگزار کنم و اکنون از نظر آمادگی بدنی و فنی در شرایط بسیار خوبی قرار دارم. امیدوارم با کسب بهترین نتیجه در مسابقات فزاع امارات زحمات وی را جبران کنم.
اسلامی در پاسخ به این پرسش که در ۵ سال دوری از مسابقات تحت حمایت فدراسیون نابینایان و کم بینایان بودید یا خیر، تصریح کرد: هیچ حمایتی از سوی فدراسیون نداشتم و با هزینه ی شخصی و با کمک حامی مالی خود را برای این رویداد مهم آماده کردم.
وی افزود: کسانی که در امارات بتوانند به مدال طلا دست پیدا کنند مجوز حضور در مسابقات جهانی ژاپن را نیز که اردیبهشت سال آینده برگزار می شود، کسب خواهند کرد.   سعی داریم با کسب مدال طلا و سهمیه پارالمپیک پاریس در فزاع امارات مجوز شرکت در مسابقات جهانی ژاپن را نیز کسب و دوری چند ساله خود را از میادین بین المللی جبران کنم.
وی در پایان زمان برگزاری مسابقات جهانی فزاع امارات را از ۲۳ تا ۲۹ بهمن عنوان کرد و افزود: به دلیل کلاس بندی ۱۹ بهمن عازم این رقابت ها خواهم شد.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.