تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷
کد خبر : 22064

تلاش بانوان والیبال نشسته برای ارتقای رنکینگ در قهرمانی جهان بوسنی

تلاش بانوان والیبال نشسته برای ارتقای رنکینگ در قهرمانی جهان بوسنی

مریم ایرانمنش در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت بانوان والیبال نشسته برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان بوسنی، اظهار کرد: این مسابقات با حضور ۱۶ تیم آبان در بوسنی و هرزگوین برگزار می‌شود که تاکنون ۱۰ مرحله اردوی آماده‌سازی را پشت سر گذاشتیم و یازدهمین مرحله با حضور ۱۳ ورزشکار در کمپ تیم‌های ملی فدراسیون

مریم ایرانمنش در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت بانوان والیبال نشسته برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان بوسنی، اظهار کرد: این مسابقات با حضور ۱۶ تیم آبان در بوسنی و هرزگوین برگزار می‌شود که تاکنون ۱۰ مرحله اردوی آماده‌سازی را پشت سر گذاشتیم و یازدهمین مرحله با حضور ۱۳ ورزشکار در کمپ تیم‌های ملی فدراسیون جانبازان و معلولین در حال برگزاری است و تا ۲۷ شهریور ادامه دارد.
وی گفت: بعد از جاکارتا بانوان والیبال نشسته متاسفانه هیچ اعزام برون مرزی نداشته و  ۴ سال از شرایط تمرینات و اردو دور بودند و تقریبا یکسال است که تمرینات خود را برای شرکت در قهرمانی جهان آغاز کرده‌اند.
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته بانوان تصریح کرد: در مسابقات جهانی هلند که قبل از جاکارتا برگزار شد، تیم بانوان از نظر رنکینگ نهم شد، این بار عزم خود را جزم کرده‌ایم که در بوسنی این جایگاه را ارتقاء ببخشیم و عملکرد موفق‌تری نسبت به هلند داشته باشیم.
وی در پاسخ به این پرسش که با توجه به توزیع سهمیه پارالمپیک پاریس در این مسابقات، عملکرد بانوان والیبال نشسته کشورمان را چطور می‌بینید؟ گفت: با توجه به حصور تیم‌های قدرتمندی همچون ژاپن، چین، مصر، بوسنی و.. در این مسابقات تمرکز ما تنها ارتقای جایگاه است، در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین برای کسب سهمیه تلاش خواهیم کرد.
ایرانمنش پیرامون این پرسش که نسبت به جاکارتا آیا تغییراتی در تیم انجام شده است یا خیر؟ خاطرنشان کرد: تیمی که در حال آماده‌سازی برای قهرمانی جهان بوسنی هستیم ترکیبی از جوانان و افراد باتجربه هستند که تمام تلاش آنها حضور پرقدرت در بوسنی است، البته در طی ۴ سالی که تیم ما استراحت داشت، سایر تیم‌ها در اردوها و مسابقات برون مرزی روند آماده سازی خود را طی می‌کردند و تمرینات منظمی داشتند، ما در شرایطی به این مسابقات اعزام می‌شویم که هیچ تورنمنت برون مرزی نداشتیم، البته در طی ۱۱ مرحله اردوی آماده‌سازی که برگزار کردیم پیشرفت بازیکنان از نظر فنی راضی کننده بود، امیدوارم که بازیهای خوبی را در بوسنی به نمایش بگذاریم و زنگ تفریح سایر تیم‌ها نباشیم.
وی در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا از نظر امکانات شرایط برای آماده سازی تیم راضی کننده است یا خیر؟ گفت: فدراسیون جانبازان و معلولین امکانات خوبی را در اختیار بانوان والیبال نشسته قرار داده و مشکل خاصی وجود ندارد.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.