تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۷
کد خبر : 42230

تقابل هوران یزد و سپاهان برای کسب ۳ امتیاز

تقابل هوران یزد و سپاهان برای کسب ۳ امتیاز

پنجمین هفته از بیست و سومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های کشور برتر زنان از ساعت ۱۱ صبح روز جمعه (سوم آذرماه) با برگزاری سه دیدار در شهرهای اصفهان و رفسنجان آغاز می‌شود.   در آخرین دیدار هفته پنجم دو تیم فولاد مبارکه سپاهان و هوران یزد از ساعت ۱۲ در سالن شهید میثمی

پنجمین هفته از بیست و سومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های کشور برتر زنان از ساعت ۱۱ صبح روز جمعه (سوم آذرماه) با برگزاری سه دیدار در شهرهای اصفهان و رفسنجان آغاز می‌شود.  
در آخرین دیدار هفته پنجم دو تیم فولاد مبارکه سپاهان و هوران یزد از ساعت ۱۲ در سالن شهید میثمی شهر اصفهان در مقابل یک دیگر صف آرایی خواهدن کرد.
سپاهان برای کسب سه امتیاز این بازی خانگی و راه یابی به رده نخست جدول تلاش زیاید خواهد کرد و در آن سوی جدول نیز هوران یزد برای جبران شکست خانگی هفته قبل و بهبود جایگاه خود در جدول به اصفهان می‌رود.
شاگردان «فریبا صادقی» در سپاهان که تاکنون باختی تجربه نکرده‌اند، با سه برد و کسب ۸ امتیاز و تنها با یک امتیاز کمتر در رده دوم قرار گرفته و در صدد افزایش امتیاز و جایگزینی در رده نخست به جای تیم سایپا هستند.
از سوی دیگر شاگردان «عالیه فتوحی» در هوران یزد که لیگ شگفتانه آغاز کرده اند و خود را در کورس قهرمانی جای داده اند، با دو برد و ۴ امتیاز در رتبه چهارم جدول جای گرفته و با توجه به شکست هفته گذشته برابر مس رفسنجان به دنبال کسب سومین پیروزی و بهبود امتیازات خود در جدول رده‌بندی خواهد بود.
قضاوت این دیدار بر عهده فرحناز قویدل و سمانه اسدیان خواهد بود.
برنامه دیدارهای هفته پنجم لیگ برتر زنان به شرح زیر است:
اصفهان، سالن ملت، ساعت ۱۱
ذوب‌آهن اصفهان – مهرسان تهران
رفسنجان، سالن ۹ دی، ساعت ۱۱
مس رفسنجان – سایپا تهران
اصفهان، سالن شهید میثمی، ساعت ۱۲
فولاد مبارکه سپاهان – هوران یزد
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.