تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۴
کد خبر : 36285

حذف ژاپن فرصت خوبی برای والیبال ایران است

حذف ژاپن فرصت خوبی برای والیبال ایران است

به گزارش ایسنا، تیم ملی والیبال نوجوانان ایران شب گذشته (سه‌شنبه، ۱۷ مرداد) با شکست صربستان در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های قهرمانی جهان به جمع هشت تیم برتر این رقابت‌ها صعود کرد. فرهاد نفرزاده، کارشناس و مربی والیبال در مورد عملکرد تیم نوجوانان به ایسنا گفت: عملکرد تیم ملی با توجه به نتایج کسب

به گزارش ایسنا، تیم ملی والیبال نوجوانان ایران شب گذشته (سه‌شنبه، ۱۷ مرداد) با شکست صربستان در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های قهرمانی جهان به جمع هشت تیم برتر این رقابت‌ها صعود کرد.
فرهاد نفرزاده، کارشناس و مربی والیبال در مورد عملکرد تیم نوجوانان به ایسنا گفت: عملکرد تیم ملی با توجه به نتایج کسب شده بسیار عالی است. کادر فنی و بازیکنان نشان دادند که خود را با اقتدار برای این رقابت‌ها آماده کرده‌اند. خوشبختانه نتایج خوبی هم به دست آورده‌اند.
او در ادامه بیان کرد: ایران را یکی از تیم‌های مدعی قهرمانی در این دوره از مسابقات دیده‌ام. عملکرد تیم ما مخصوصا در دفاع روی تور و سرویس بسیار خوب است و در دریافت، حمله و پاس هم عملکرد خوبی دارند.
نفرزاده به حضور عادل غلامی در کادر فنی تیم ملی اشاره و بیان کرد: آقای غلامی سال‌ها در تیم ملی بزرگسالان در رقابت‌های مختلف حضور داشت و تجربه خیلی خوبی دارد. قطعا حضورش برای آموزش بازیکنان دفاع وسط یا سرعتی بسیار خوب است و خیلی به آنها کمک می‌کند.
او در مورد عدم صعود ژاپن به جمع هشت تیم برتر این رقابت‌ها گفت: فرصت بسیار خوبی است چون برابر  ژاپن در مسابقات نوجوانان آسیا عملکرد خوبی به نمایش نگذاشتیم. با باخت ژاپن خوشبختانه این حریف خطرناک از دور رقابت‌ تیم‌های برتر کنار رفته و این امتیاز خوبی برای ماست. اگر به ژاپن برخورد می‌کردیم احتمال خطر وجود داشت چون سیستم بازی ژاپن برای بازیکنان ما مشکل‌آفرین است.
نفرزاده با بیان اینکه ایران، ایتالیا و فرانسه از سایر تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها بهتر هستند، ادامه داد: بازی بعدی ما با بلژیک است که نسبت به این حریف برتری داریم اما اگر فرانسه بازی خود را ببرد، در نیمه نهایی به این تیم می‌خوریم که بازی سختی خواهد بود. از طرفی فکر می‌کنم ایتالیا به فینال صعود کند.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.