تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۷
کد خبر : 39284

تعیین ضرب‌الاجل برای بازگشت خلبانان رژیم صهیونیستی به ارتش

تعیین ضرب‌الاجل برای بازگشت خلبانان رژیم صهیونیستی به ارتش

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، سایت شبکه خبری المیادین به نقل از شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که تومار بار، فرمانده نیروی هوایی ارتش این رژیم ضرب الاجلی را برای بررسی صلاحیت خلبان‌ها و تعیین اینکه کدام یک از آنها در نیروهای ذخیره قرار بگیرند، تعیین کرد. طبق گزارش این

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، سایت شبکه خبری المیادین به نقل از شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که تومار بار، فرمانده نیروی هوایی ارتش این رژیم ضرب الاجلی را برای بررسی صلاحیت خلبان‌ها و تعیین اینکه کدام یک از آنها در نیروهای ذخیره قرار بگیرند، تعیین کرد.
طبق گزارش این شبکه عبری زبان، تومار بار در تاریخ تعیین شده همراه با تمامی فرماندهان اسکادران‌ها جلسه‌ای خواهد داشت و از آنها درخواست خواهد کرد گزارشی از صلاحیت خلبان‌ها و شرایط نیروی انسانی ارتش ارائه کنند.
تلویزیون رژیم صهیونیستی در ادامه این گزارش تاکید کرد، خلبانی که پس از آن به کار پرواز برنگردد، در خطر اخراج قرار خواهد گرفت.
طبق گزارش شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی، به دلیل رزمایش بزرگی که انتظار می‌رود اواخر اکتبر جاری با حضور نیروهای هوایی خارجی به فرماندهی نیروی هوایی آمریکا  در اراضی اشغالی برگزار شود و همچنین به دلیل اینکه بیشتر خلبان‌های انصرافی ماه ژوئیه فعالیت داوطلبانه خود را متوقف کردند و این اقدام موجب کاهش شدید آمادگی خلبانان شد، این تاریخ حدود دو هفته بعد تعیین شد. همچنین قرار است فرماندهان این نیروها با تومار بار دیدار کنند.
این شبکه در ادامه تاکید کرد، «در حال حاضر مسئولان ارتش می‌خواهند از شرایط خلبان‌ها و اینکه کدام یک از آنها قصد دارد به فعالیت داوطلبانه خود ادامه دهد، مطلع شوند».
رسانه‌های رژیم صهیونیستی پیشتر به نقل از دان هرئل، معاون رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کردند، «اقدامات کابینه باعث شد آسیب بزرگی به بخش ذخیره مهمترین یگان‌های ارتش وارد شود و آمادگی و توانمندی‌های عملیاتی مهمی از دست برود»
این مقام نظامی رژیم صهیونیستی اوایل ماه گذشته میلادی گفت، «با توجه به حضور نیافتن صدها سرباز در ارتش در اعراض به اصلاحات قضایی و قانون جدید سربازی، صلاحیت ارتش برای ورود به جنگ مورد تردید است».
همچنین آلون بن داوید، تحلیلگر مسایل نظامی شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت: آمادگی نیروی هوایی هر روز رو به کاهش است و فرماندهان یعنی خلبانان باتجربه ارتش هفته‌ها است در فعالیت‌های ارتش حضور پیدا نکردند و این یعنی آنها آمادگی خود را برای پرواز از دست دادند و این شرایط با گذشت زمان بدتر می‌شود.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.