تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۳
کد خبر : 35957

تخصیص اعتبار پروژه احداث بیمارستان امام رضا(ع) دامغان محقق نشد

تخصیص اعتبار پروژه احداث بیمارستان امام رضا(ع) دامغان محقق نشد

کامران قدس در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره آخرین وضعیت بیمارستان دوم شهرستان دامغان بیان کرد: بیمارستان امام رضا (ع) در ۲۸ دی ماه ۱۴۰۰ توانست مجوز ماده ۲۳ را اخذ و در ردیف اعتبارات ملی قرار بگیرد. وی با بیان اینکه در همان زمان ساخت بیمارستان متری ۹ میلیون تومان برآورد شد که قطعاً

کامران قدس در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره آخرین وضعیت بیمارستان دوم شهرستان دامغان بیان کرد: بیمارستان امام رضا (ع) در ۲۸ دی ماه ۱۴۰۰ توانست مجوز ماده ۲۳ را اخذ و در ردیف اعتبارات ملی قرار بگیرد.
وی با بیان اینکه در همان زمان ساخت بیمارستان متری ۹ میلیون تومان برآورد شد که قطعاً امسال بیشتر نیز شده است، افزود: ۱۴۰۱ از محلی که باید اعتبارات ملی تخصیص داده می‌شد فقط هشت میلیارد تومان اختصاص یافت ولی سه میلیارد تومان تخصیص یافت.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با بیان اینکه سه میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته سال ۱۴۰۱ به دانشگاه به شرکت مشاوره پرداخت شد که روی پروژه کار می‌کرد، گفت: برای این بیمارستان دو بار کار مشاوره کارشناسی شد چرا که زمین اول که معرفی شده بود در بستر رودخانه قرار داشت لذا قرارداد منتفی و دوباره قرارداد بعدی بسته شد.
قدس با بیان اینکه برای سال ۱۴۰۲ نیز هشت میلیارد تومان بودجه برای بیمارستان دوم دامغان گذاشته شد اما تا امروز یک ریال از آن پرداخت نشده است، گفت: با این حال شرکت مشاور طرح مطالعات برای ساخت، کار خودش را انجام می‌دهد تا بتوانیم کار را پیش ببریم.
وی با بیان اینکه پیشنهاد کردیم شرکت مادر تخصصی ساخت بیمارستان‌ها زیر نظر وزارت بهداشت با ملاحظات فنی وزارت بهداشت، کار را برعهده بگیرد، ابراز کرد: در صورت پذیرفتن این موضوع، شرکت تخصصی ساخت بیمارستان جایگزین شرکت زیر نظر راه و شهرسازی می‌شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با بیان اینکه کارهای اولیه انتقال شرکت مشاور به شرکت مادر تخصصی بیمارستان‌های کشور در استان و شهرستان صورت گرفته است، بیان کرد: مکاتبات پیرامون اختصاص آب، گاز و برق و… صورت پذیرفته است.
قدس در ادامه از صدور مجوز دو داروخانه شبانه روزی در دامغان خبر داد و گفت: دامغان امروز یک داروخانه شبانه روزی دارد و لذا برای تسهیل در امور مردم دو داروخانه دیگر هم مجوز خواهند گرفت.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.