تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۲
کد خبر : 33785

تاکید معاون وزیر ورزش بر ممنوعیت قراردادهای دلاری در فوتبال

تاکید معاون وزیر ورزش بر ممنوعیت قراردادهای دلاری در فوتبال

به گزارش ایسنا، سید محمد پولادگر درباره درگیری رخ داده در فدراسیون ووشو، گفت: بالاخره یک اتفاقی افتاد که ممکن است در هر جایی رخ بدهد. این موضوع روال قانونی خود را طی می‌کند. طبق بیانیه‌ای که فدراسیون داد آن‌ها در مرتبه قبل نیز اقدام قانونی کرده بودند و این فرد مرتبه دوم است که

به گزارش ایسنا، سید محمد پولادگر درباره درگیری رخ داده در فدراسیون ووشو، گفت: بالاخره یک اتفاقی افتاد که ممکن است در هر جایی رخ بدهد. این موضوع روال قانونی خود را طی می‌کند. طبق بیانیه‌ای که فدراسیون داد آن‌ها در مرتبه قبل نیز اقدام قانونی کرده بودند و این فرد مرتبه دوم است که این کار را می‌کند.
معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش افزود: باید مراقبت کرد. متاسفانه این روزها شاهد رفتارهای پیش بینی‌نشده از برخی افراد هستیم. مخصوصا خوابگاه‌هایی که دختران عزیزمان مشغول استراحت هستند باید مراقبت و حفاظت بیشتری شود.
وی درباره ابلاغ قانون سقف قرارداد در لیگ برتر فوتبال و اینکه آیا وزارت ورزش بر این موضوع نظارت دارد یا خیر، گفت: خود فدراسیون نظارت می‌کند.
پولادگر در پایان درباره طرح ممنوعیت عقد قرارداد دلاری با بازیکنان و مربیان خارجی در استقلال و پرسپولیس، گفت: امیدوارم بتوانیم آن را اجرا کنیم. هر طرحی باید اول اجرا شود تا نقاط ضعف و قوت آن را ببینیم تا بعد تصمیم بگیریم. همه موظف به اجرای آن هستند.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.