تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹
کد خبر : 13863

تاکید بر اقدام شهرداری منطقه ۲۰برای مشکل کانال آب عباس آباد شهرری

تاکید بر اقدام شهرداری منطقه ۲۰برای مشکل کانال آب عباس آباد شهرری

به گزارش ایسنا، آخوندی در پنجاهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکری با اشاره به حادثه سقوط کودک ۶ ساله به درون کانال آب عباس آباد شهرری گفت: درست است که در این حادثه مسئولیت با وزارت نیرو و برخی دستگاه های دیگر است اما باید به خودمان نیز تذکر را بدهیم. در

به گزارش ایسنا، آخوندی در پنجاهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکری با اشاره به حادثه سقوط کودک ۶ ساله به درون کانال آب عباس آباد شهرری گفت: درست است که در این حادثه مسئولیت با وزارت نیرو و برخی دستگاه های دیگر است اما باید به خودمان نیز تذکر را بدهیم. در بازدیدهایی که از آن منطقه در طرح رصد اعضای اسلامی شهر تهران داشتیم مشکلات و معضلات را مشاهده کردیم.

وی افزود: البته به سرعت با هماهنگی که انجام دادیم در اصلاحیه بودجه فقط برای منطقه ۲۰ با عنوان سرپوشیده کردن این کانال یک میلیارد تومان اختصاص داده شد. البته ممکن است عنوان شود این رقم برای حل این معضل کافی نیست که بهتر است این تذکر را به خودمان بدهیم که آیا شهرداری منطقه با همین یک میلیارد تومان نمی تواند حداقل فنس کشی انجام دهد و با تحقق کاری موقتی از بروز اتفاقات تلخ جلوگیری می کرد.

وی تأکید کرد: مدیریت شهری در منطقه ۲۰ منتظر اقدامات سایر دستگاه ها نباشد و با مبالغی که پیش بینی شده با کمک دوستان و اختصاص این رقم ها اقدامات اولیه‌ای که می‌تواند را انجام دهد تا از بروز چنین اتفاقاتی جلوگیری شود.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.