تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶
کد خبر : 29899

تائید صلاحیت کاندیداهای انتخابات هاکی و وزنه‌برداری

تائید صلاحیت کاندیداهای انتخابات هاکی و وزنه‌برداری

آرش فرهادیان در گفت و گو با ایسنا، در پاسخ به این پرسش که آیا انتخابات هاکی در ۱۴ اسفند برگزار می شود یا خیر؟ اظهار کرد: استعلام نهایی هر ۳ کاندیدا ( بهرام قدیمی، حسن اباذری و حمیدرضا بخارایی) از سوی نهاد نظارتی وزارت ورزش و جوانان اعلام شده و مشکلی برای برگزاری انتخابات

آرش فرهادیان در گفت و گو با ایسنا، در پاسخ به این پرسش که آیا انتخابات هاکی در ۱۴ اسفند برگزار می شود یا خیر؟ اظهار کرد: استعلام نهایی هر ۳ کاندیدا ( بهرام قدیمی، حسن اباذری و حمیدرضا بخارایی) از سوی نهاد نظارتی وزارت ورزش و جوانان اعلام شده و مشکلی برای برگزاری انتخابات در روز یکشنبه ۱۴ اسفند وجود ندارد.
وی همچنین در خصوص برگزاری انتخابات وزنه برداری نیز گفت: تا امروز به جز هاکی، استعلام نهایی کاندیداهای وزنه برداری نیز اعلام شده و مجمع انتخابات این فدراسیون نیز طبق زمان اعلام شده برگزار خواهد شد، استعلام نهایی کاندیداهای سایر فدراسیونها هنوز اعلام نشده و منتظر هستیم تا زودتر از سوی نهادهای نظارتی اعلام شود تا  مقدمات برگزاری انتخابات این فدراسیونها را نیز فراهم کنیم.
فرهادیان در پایان تصریح کرد: وزارت ورزش و جوانان در خصوص برگزاری مجامع فدراسیون‌هایی که با سرپرست اداره می شوند، به قولی که داده بود تا به امروز عمل کرده و مشکلی در برگزاری مجامع انتخابات سایر فدراسیونها در صورت اعلام استعلام نهایی نامزدها از سوی وزارت ورزش وجود ندارد.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.