تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱
کد خبر : 21666

نجات ۲ مفقود شده در باتلاق‌های اطراف دریاچه ارومیه

نجات ۲ مفقود شده در باتلاق‌های اطراف دریاچه ارومیه

به گزارش ایسنا، هادی اکبرزاده با اعلام این خبر تشریح کرد: بعد از چندین ساعت تلاش، تیم عملیاتی هلال‌احمر شهرستان بناب دو نفر مفقودی را در محل جزیره سه کوه (اوش کوه) دریاچه ارومیه پیدا کردند و به محل امن انتقال دادند. وی افزود: پیرو تماس فرماندار شهرستان با هلال‌ احمر مبنی بر مفقودی دو

به گزارش ایسنا، هادی اکبرزاده با اعلام این خبر تشریح کرد: بعد از چندین ساعت تلاش، تیم عملیاتی هلال‌احمر شهرستان بناب دو نفر مفقودی را در محل جزیره سه کوه (اوش کوه) دریاچه ارومیه پیدا کردند و به محل امن انتقال دادند.

وی افزود: پیرو تماس فرماندار شهرستان با هلال‌ احمر مبنی بر مفقودی دو نفر در اطراف دریاچه ارومیه، بلافاصله نیروهای امداد و نجات در ساعت ۲۰:۲۰ به محل مذکور اعزام شدند.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان بناب ادامه داد: دو تیم از جمعیت هلال‌ احمر شهرستان بناب و یک تیم از محیط بانان به منطقه حادثه اعزام شدند.

بر اساس گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان آذربایجان‌شرقی؛ وی در پایان تصریح کرد: پس از چندین ساعت تلاش تیم های عملیاتی این جمعیت، افراد مفقودی را در محل جزیره سه کوه (اوش کوه) پیدا کرده و به محل امن انتقال دادند.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.