تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۸
کد خبر : 23525

بیمه تکمیلی یک ساله شیراز

بیمه تکمیلی یک ساله شیراز

با توجه به پیشرفتهایی که در حوزه های مختلف صنعتی کشاورزی غذایی شدند در حوزه درمانی نیز بشر توانسته رفاه و همچنین آسایش و امنیتی را برای بیماران تحت عناوین بیمه های تکمیلی فراهم کند این مورد فوق العاده در شهرهایی نظیر اصفهان، مشهد، شیراز به وفور دیده می‌شود. این مهم یکی از موارد اصلی

با توجه به پیشرفتهایی که در حوزه های مختلف صنعتی کشاورزی غذایی شدند در حوزه درمانی نیز بشر توانسته رفاه و همچنین آسایش و امنیتی را برای بیماران تحت عناوین بیمه های تکمیلی فراهم کند این مورد فوق العاده در شهرهایی نظیر اصفهان، مشهد، شیراز به وفور دیده می‌شود.

این مهم یکی از موارد اصلی و ارکان مهم حوزه بهداشت و درمان است که این نوع از بیمه ها می تواند مخاطب و بیمارانی که متاسفانه دچار این نوع عارضه نا خوشایند شده اند را با وجود بیمه های تکمیل درمان در میزان درصدهای متفاوتی که در این نوع از گونه های بیمه های تکمیلی می بینیم و می شنویم وجود دارد.

که عموما در کلیه سازمانهای دولتی همچنین شرکت‌های خصوصی بزرگ وجود بیمه های تکمیلی از موارد محوری و اصلی است که شرکتهای بزرگ در این حوزه فوق العاده حاذق عمل کرده اند.

 شما عزیزان می توانید برای مشاوره در این خصوص با شماره های داخل سایتآراد برندینگ با ما ارتباط لازم را داشته باشید.

اما در خصوص خود بیمه اگر بخواهم مواردی را بگویم بیمه با توجه به اینکه در هزاره سوم زندگی می کنیم ولی متاسفانه این مهم هنوز به خوبی نتوانست در کشور جای خودش را بگیرد.

در جای جای دنیا صنعت بیمه یکی از صنایع بسیار پرطرفدار است که خانواده ها و همچنین در وهله اول دولت‌ها به آن رجوع می‌کنند که این مورد دقیقاً همسو است با توسعه یافتگی کشورشان، چرا که مادامی که مخاطبین بیمار درمان و هزینه های درمان به راحتی تامین شود می توانند با فراغ بال به فعالیتهایی که به آنها سپرده می‌شوند برسند.

بیمه تکمیلی یک ساله

یکی از اقدامات مهم و اساسی برای تامین آینده خود در هنگام مواجهه با امر بیماری انتخاب و خرید بیمه تکمیلی یک ساله و بیمه سلامت رایگان است بدین صورت خیال خود را از پرداخت هزینه های سنگین و دشوار کمتر می کنید بیمه تکمیلی پوششهای بسیاری دارد و خدمات پزشکی و درمانی بسیاری را مشتمل می شود بیمه تکمیلی تنها بیمه درمان مختص کمپانیهای بیمه نیست.

بلکه بیمه های نیروهای مسلح، بیمه تکمیلی یک ساله، بیمه خدمات درمانی همگی جزو بیمه های پزشکی درمانی پایه محسوب می شوند که معمولا برای برخی از کمپانیهای بیمه کننده الزامی است.

بطور معمول بیمه درمان تکمیلی انفرادی با بیمه درمان گروهی مشتمل خودپرداخت می باشد برای مثال هنگامی که مخارج بیمارستان 5 میلیون تومان می شود و خودپرداخت بیمارستان 10% است یعنی کمپانی بیمه کننده مبلغ 4 میلیون و ششصد هزار تومان تاوان باز پرداخت می کند و هزینه 400 تومان خودپرداختی از تاوان پرداختی کم می شود.

دوره انتظار تایمی است که تعهدات بیمه گر برای شروع درمان آغاز نشده است و چنانچه که مشتمل دوره انتظار باشد تاوانی در بیمه درمان داشته باشید بیرون از تعهدات بیمه گر است و تاوانی بازپرداخت نمی شود.

دوره بارداری و بعضی از انواع جراحیها عبارتند از حالتهایی است که مشتمل دوره انتظار است تایم دوره انتظار در هر دو نوع بارداری و جراحیها وابسته به تعهدات کمپانی بیمه گر متمایز است برای نمونه: برای امر زایمان زمان انتظار حدودا 6 ماه به بالا است.

بیمه تکمیلی شیراز

یکی از شهرهای فوق العاده عالی که در حوزه بیمه تکمیلی بسیار شایان ذکر است شهر شیراز است این استان که عموما در حوزه های توریستی و گردشگری عالی بوده است به تازگی توانسته که با محوریت استان فارس در خصوص تنوعهای بیمه های درمان سوختگی آتش سوزی بدنه ثالث و موارد دیگری که امروز با پدید آمدن تکنولوژیهای مدرن روز این مورد نیز بسیار عالی پدید آمده است.

 که یکی از طرحهای بیمه تکمیلی شیراز که عمدتاً مردم با آن آشنا نیستند و مختص پرستاران و همچنین پزشکانی است که بیمار زیر نظر خود دارند و این عنوان بیمه، بیمه تعهد نام دارد و مادامی که خدای نکرده پزشکی یا پرستاری در کار خود فعالیت سوئی را داشته باشد.

و به نوعی ضرر و آسیبی را به بیمار تحت نظر خود بزند بیمار می تواند از متخاطی شکایت کرده و از بیمه تعهدی که دارد استفاده کند و به این نحو می توانند هزینه های درمانی را که در ادامه به قسمت اسیب رسیده وارد شده را ترمیم کرده و انشالله از این وضعیت اسفناک بیماری بتواند خارج شود.

این موضوع توریست درمانی که در فوق به بخش‌هایی از آن اشاره کردم نیز در سالهای پیشین در کشورهای اروپایی و امریکایی که مربوط به سالهای ۷۰ و ۸۰ میلادی دیده ایم که کشورهایی نظیر انگلستان و آلمان در خصوص این نوع از توریست درمانی فوق العاده عمل کرده‌ اند و توانسته اند که این مورد را در بحث درامد سرانه ملی شان بیاورند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.