تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹
کد خبر : 38795

بیش از ده ویژند دستمال‌کاغذی در کرمان تعطیل شدند

بیش از ده ویژند دستمال‌کاغذی در کرمان تعطیل شدند

محسن صفوی در گفتگو با خبرنگار مهر، تداخل تولید و توزیع را یکی از چالش‌های صنعت پخش استان و کشور ارزیابی کرد و ادامه داد: متأسفانه به دلیل ورود تولیدکنندگان به فعالیت‌های غیرتخصصی همانند توزیع، تولید در استان و کشور به صورت تمام‌وقت و موفق دنبال نمی‌شود. وی گفت: به عنوان مثال در استان کرمان

محسن صفوی در گفتگو با خبرنگار مهر، تداخل تولید و توزیع را یکی از چالش‌های صنعت پخش استان و کشور ارزیابی کرد و ادامه داد: متأسفانه به دلیل ورود تولیدکنندگان به فعالیت‌های غیرتخصصی همانند توزیع، تولید در استان و کشور به صورت تمام‌وقت و موفق دنبال نمی‌شود.
وی گفت: به عنوان مثال در استان کرمان به رغم داشتن بیش از ۱۰ تولیدکننده دستمال‌کاغذی که تمامی امکانات تولید را در بهترین شرایط دارا هستند، متأسفانه به دلیل عدم تعامل باشرکت‌های پخش و توهم اینکه امکان توزیع هم برای شرکت تولیدکننده فراهم است، اغلب با تعطیلی مواجه شدند.
صفوی افزود: متأسفانه تولیدکنندگان ما تنها به فکر تولید هستند، در صورتی که اول از همه باید به فکر توزیع و فروش بود.
رئیس انجمن صنعت پخش استان کرمان در پایان خاطرنشان کرد: حتی اگر شرکت تأمین‌کننده بخواهد در زمینه توزیع کالای خود نیز وارد شود، بایستی از متخصصین این حوزه استفاده کند تا با مشکلات و تعطیلی واحد روبرو نشود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.