تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۲
کد خبر : 45908

بیشترین تعداد مدال بازی‌های آسیایی سهم ووشو شد

بیشترین تعداد مدال بازی‌های آسیایی سهم ووشو شد

امیر صدیقی، در حاشیه مجمع انتخاباتی هیات ووشو استان اصفهان اظهار کرد: اتحاد و همدلی در سال‌های اخیر در هیات ووشو استان اصفهان مشهود بوده است، صادقانه می‌گویم که اصرار داشتم روناسی در سال‌های گذشته به ووشو اصفهان کمک کند.انتخابات بیش از ۲۳ هیات ووشو کشور برگزار شده است. وی افزود: نیمی از ورزشکاران ما

امیر صدیقی، در حاشیه مجمع انتخاباتی هیات ووشو استان اصفهان اظهار کرد: اتحاد و همدلی در سال‌های اخیر در هیات ووشو استان اصفهان مشهود بوده است، صادقانه می‌گویم که اصرار داشتم روناسی در سال‌های گذشته به ووشو اصفهان کمک کند.انتخابات بیش از ۲۳ هیات ووشو کشور برگزار شده است.
وی افزود: نیمی از ورزشکاران ما در بازی‌های آسیایی یعنی ۶ نفر به همراه سرمربی تیم ملی از استان اصفهان بودند، فدراسیون ووشو به عنوان یک فدراسیون موفق بیشترین تعداد مدال را کسب کرد.
صدیقی تصریح کرد: ۱۲ مدال را به دست آوردیم که شامل ۳ مدال طلا، ۷ نقره و ۲ برنز می‌شد، ووشو اصفهان جزو هیات‌های برتر کشور است، خوشحالم مینا پناهی در حال بازگشت به میادین است.
رئیس فدراسیون ووشو گفت: سال بسیار موفقی برای رشته ووشو بود و امیدوارم این روند در سال پیش رو هم تکرار شود، می‌خواهیم در بحث میزبانی مسابقات قهرمانی کشور از ظرفیت استان اصفهان استفاده کنیم.
وی در خصوص خداحافظی الهه منصوریان از میادین ورزشی گفت: الهه منصوریان بدون شک یکی از بهترین و تاریخ‌سازترین ورزشکاران ووشو کشور در میادین بین‌المللی بوده است؛ او با عملکرد بسیار خوبی که داشت الگو بود و نقش بسیار موثری در شناسایی این رشته ورزشی در بین جامعه به خصوص دختران داشت.
صدیقی ادامه داد: منصوریان از دنیای ورزش به عنوان یک ورزشکار کناره‌گیری کرده است اما با توجه به ظرفیت‌ها و تجاربی که دارد و به عنوان یک مربی موفق در سطح باشگاهی و ملی فعال بوده است، سعی می‌کنیم از توانایی‌های او در فدراسیون ووشو بهره‌مند شویم.
رئیس فدراسیون ووشو در رابطه با مسابقات پیش رو گفت: در فروردین ماه مسابقات جهت کسب سهمیه جهانی در چین برگزار خواهد شد، مسابقات قهرمانی آسیا در ماکائو نیز در پیش خواهد بود، رقابت‌های قهرمانی جوانان و رده‌های سنی جهان نیز در برونئی پیش‌بینی شده است، ضمن این که برگزاری مسابقات کوراش نیز برنامه‌ریزی شده است.
وی در پایان گفت: در ماه مبارک رمضان در خراسان شمالی میزبان مسابقات جایزه بزرگ کوراش هستیم و برای کسب میزبانی رویدادهای دیگر نیز تمام توان خود را به کار خواهیم گرفت.
جواد محمدی، مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان نیز در این مجمع انتخاباتی تصریح کرد: هیات اصفهان جزو هیات‌های برتر کشور است که با برنامه ریزی به این جایگاه دست یافته است.ما هم در اداره کل تلاش کردیم به بهترین شکل ممکن از این رشته جذاب، مدال‌آور و افتخار آفرین حمایت کنیم، میزبان اردوهای ملی در اصفهان بودیم، مربیان اصفهانی در کادرهای فنی تیم‌های ملی حضور دارند و سبد ووشو اصفهان همیشه حرف برای گفتن داشته است.
محمدی خاطرنشان کرد: به الهه منصوریان که اخیرا از ورزش قهرمانی خداحافظی کرده است، خداقوت می‌گویم، مینا پناهی نیز در مسابقات آسیایی هانگژو با اتفاق تلخی روبه رو شد وگرنه می‌توانست مدالی رنگین کسب کند؛ او جوان است و این کار را در آینده انجام خواهد داد.
انتهای پیام 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.