تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۲
کد خبر : 33494

بهبودی: باید به دختران والیبالیست اعتماد و افتخار کنیم/ یوانا: ایران در آینده قدرتمندتر می‌شود

بهبودی: باید به دختران والیبالیست اعتماد و افتخار کنیم/ یوانا: ایران در آینده قدرتمندتر می‌شود

به گزارش ایسنا، تیم ملی والیبال زنان ایران امروز (سه‌شنبه ۳۰ خرداد) در آخرین بازی خود از مرحله نخست رقابت‌های چلنجر کاپ آسیا در اندونزی، به مصاف چین‌تایپه رفت و سه بر صفر شکست خورد. با این حال ایران به عنوان تیم دوم گروه خود راهی دور بعد شد و فردا چهارشنبه ساعت 11:30 به

به گزارش ایسنا، تیم ملی والیبال زنان ایران امروز (سه‌شنبه ۳۰ خرداد) در آخرین بازی خود از مرحله نخست رقابت‌های چلنجر کاپ آسیا در اندونزی، به مصاف چین‌تایپه رفت و سه بر صفر شکست خورد. با این حال ایران به عنوان تیم دوم گروه خود راهی دور بعد شد و فردا چهارشنبه ساعت 11:30 به وقت محلی (8 صبح به وقت ایران) به مصاف ویتنام می‌رود.
علیرضا بهبودی، مربی تمرین‌دهنده تیم ملی در مورد این بازی به ایسنا گفت: نتیجه خوبی نبود. با تیمی بازی داشتیم که همراه با ویتنام و فیلیپین جزو مدعیان اصلی رقابت‌های چلنجر کاپ است و کار سختی داشتیم.
وی در ادامه افزود: بازیکنان ایران همه تلاش خود را کردند و با توجه به اینکه روز گذشته مقابل هنگ‌کنگ پنج ست بازی کرده بودند، امروز هم خوب کار کردند. باید به دخترانمان اعتماد و افتخار کنیم و خیلی بیشتر از این کار کنیم تا به سطح بالاتری برویم.
بهبودی در مورد اینکه ملی‌پوشان ایران در ست سوم مسابقه با چین‌تایپه روحیه خود را از دست داده بودند، بیان کرد: شرایط همیشه اینگونه بوده است و باید خیلی کار کنیم تا این شرایط عوض شود. امیدوارم در آینده اتفاقات خوبی برای دختران والیبالمان بیفتد.

چن‌ یوانا: تیم والیبال زنان ایران در آینده قدرتمندتر می‌شود 

چن‌ یوانا، سرمربی چین تایپه در مورد عملکرد تیمش در بازی با ایران گفت: تیم ما در شروع بازی مقداری مشکل داشت که دو تغییر در حمله داشتیم و توانستیم مشکل را رفع کنیم. 
وی در مورد تیم زنان ایران نیز گفت: بازیکنان ایرانی از لحاظ تکنیکی در حال بهتر شدن هستند و در آینده تیم زنان ایران به تیم قدرتمندتری تبدیل خواهد شد.

چن ژو یا: زنان والیبالیست ایران سطح تکنیکی بالایی دارند

چن ژو یا، کاپیتان تیم ملی والیبال زنان چین تایپه نیز در مورد دیدار با ایران گفت: تیم ما در سرویس خوب کار کرد و زمانی که سرویس خوبی بزنید، دفاع هم راحت‌تر خواهد بود که این موضوع باعث پیروزی تیم ما شد. 
وی در ادامه بیان کرد: پاسور ایران سرعتی کار می‌کرد و بازیکنان این تیم از لحاظ تکنیکی سطح بالایی دارند. در مجموع تیم سرسختی هستند و ما را تحت فشار گذاشتند.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.