تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۱
کد خبر : 5417

بلندپروازترین دختر ایران: هرچه رکورد بزنم باز هم راضی نیستم/ لایق حمایت هستم

بلندپروازترین دختر ایران: هرچه رکورد بزنم باز هم راضی نیستم/ لایق حمایت هستم

به گزارش ایسنا، دومین مرحله از مسابقات دوومیدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور در بخش زنان طی روزهای ۲۴ و ۲۵ شهریور به میزبانی ورزشگاه آفتاب انقلاب برگزار شد و با معرفی نفرات برتر در ماده‌های مختلف به پایان رسید.   مهسا میرزاطبیبی که رکوردار ماده پرش با نیزه زنان ایران است، روز گذشته (پنج‌شنبه) با پرشی

به گزارش ایسنا، دومین مرحله از مسابقات دوومیدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور در بخش زنان طی روزهای ۲۴ و ۲۵ شهریور به میزبانی ورزشگاه آفتاب انقلاب برگزار شد و با معرفی نفرات برتر در ماده‌های مختلف به پایان رسید.  

مهسا میرزاطبیبی که رکوردار ماده پرش با نیزه زنان ایران است، روز گذشته (پنج‌شنبه) با پرشی به ارتفاع ۴.۰۳ متر رکورد ملی این ماده را یک سانتی متر ارتقا داد.  

میرزاطبیبی در گفت‌وگو با ایسنا به برگزاری مرحله دوم لیگ اشاره و بیان کرد: روز گذشته جریان مسابقه طول کشید و این باعث شد که عملکرد مد نظرم را نداشته باشم اما با این وجود در آن گرما و فشار رکورد ملی را باز هم جابجا کردم.  

او افزود:رکورد بالای چهار متر در سطح آسیا ارزشمند است و دوباره توانستم این رکورد را ثبت کنم. امیدورام در مسابقات بعدی شرایط بهتر باشم و بتوانم رکوردهای بهتری ثبت کنم چون برنامه من یک سانت، یک سانت رکورد زدن نبود اما با توجه به شرایط بهترین رکوردی بود که می‌توانستم بگیرم.  

میرزاطبیبی در مورد تعداد شرکت‌کنندگان پرش با نیزه زنان گفت: تعداد شرکت کنندگان نسبت به دوره‌های قبل بیشتر شده است و جای خوشحالی دارد. از طرفی تقریبا همه شرکت کنندگان رکوردهای سه و بالای سه متر را ثبت کرده‌اند و این خیلی جای پیشرفت دارد. وقتی پرش با نیزه را شروع کردم اولین رکوردم  ۳.۱۰ متر بود وا این رکورد جابجا شد تا اکنون به بالای چهار متر رسیده است. پیشرفت دختران دیگر هم جای خوشحالی دارد و نشان می‌دهد که روزهای خوبی در انتظار پرش با نیزه زنان است.

او در مورد رکوردشکنی خود گفت: هر چه رکورد بزنم باز هم راضی نیستم و دوست دارم این عدد بیشتر باشد. بعد از مانع ۴.۰۳ متر ارتفاع را ۴.۱۰ متر گذاشتم که متاسفانه از آن عبور نکردم. همیشه تمام تلاشم را کرده‌ام و دوست دارم رکوردشکنی‌ها ادامه دار باشد. هرچند یک سانتی متر هم خوب است و راضی هستم اما دوست دارم بیشتر از این باشد چون رکورد چهار متر و بالای آن در آسیا عدد خوبی است و شانس مدال دارد.

رکورددار پرش با نیزه زنان ایران خواستار حمایت فدراسیون شد و گفت: دوومیدانی سال مهمی پیش رو دارد و تمام مسابقاتی که به دلیل کرونا به تعویق افتاده بود، برگزار می‌شوند. من هم برای تک تک این مسابقات برنامه دارم و حضور ارزشمند و کسب مدال مد نظرم است نه اینکه فقط شرکت کنم. هدفم بزرگتر از این حرف‌هاست. امیدوارم فدراسیون هم برایمان برنامه داشته باشد. با توجه به رکوردهایی که این اواخر ثبت کرده‌ام، واقعا لایق این هستم که برنامه خوبی برایم داشته باشند.

انتهای پیام 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.