تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۲
کد خبر : 49393

بسکتبال با ویلچر به پارالمپیک پاریس می‌رود؟

بسکتبال با ویلچر به پارالمپیک پاریس می‌رود؟

به گزارش ایسنا، تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان ایران برای شرکت در آخرین مرحله مسابقات انتخابی کسب سهمیه پارالمپیک پاریس ۲۰ فروردین راهی پاریس می شود. تیم ملی ایران در این مسابقات با هلند، کانادا و فرانسه همگروه است و در گروه دیگر تیم‌های کلمبیا، ایتالیا، آلمان و مراکش قرار دارند. مردان بسکتبال با

به گزارش ایسنا، تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان ایران برای شرکت در آخرین مرحله مسابقات انتخابی کسب سهمیه پارالمپیک پاریس ۲۰ فروردین راهی پاریس می شود.
تیم ملی ایران در این مسابقات با هلند، کانادا و فرانسه همگروه است و در گروه دیگر تیم‌های کلمبیا، ایتالیا، آلمان و مراکش قرار دارند.
مردان بسکتبال با ویلچر ایران در رقابتهای قهرمانی آسیا و اقیانوسیه که دی سال گذشته به میزبانی تایلند برگزار شد در فینال با شکست برابر استرالیا سهمیه پارالمپیک پاریس را از دست داد و در شانس مجدد انتخابی پارالمپیک که آخرین فرصت کسب سهمیه است حضور خواهد داشت.
تیم ملی پس از برگزاری سه دیدار خود در مرحله گروهی، یکبار در مرحله حذفی به میدان می‌رود و در صورت برتری در آن بازی، سهمیه پارالمپیک را کسب خواهد کرد.
تیم ایران در اولین بازی مرحله گروهی خود در رقابت های انتخابی شانس مجدد جمعه ۲۴ فروردین ساعت ۱۹ به وقت محلی به مصاف فرانسه می رود و روز شنبه ۲۵ فروردین ساعت ۱۳:۱۵ به وقت محلی با هلند دیدار خواهد کرد.
همچنین روز یکشنبه ۲۶ فروردین ساعت ۱۳: ۱۵ به وقت محلی برابر کانادا به میدان می رود.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.