تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۷
کد خبر : 31998

برنز مهدی کرمی در یک‌ضرب قهرمانی آسیا/ عزیزی ششم شد

برنز مهدی کرمی در یک‌ضرب قهرمانی آسیا/ عزیزی ششم شد

به گزارش ایسنا، رقابت گروه A دسته ۱۰۹ کیلوگرم وزنه‌برداری قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ کره جنوبی برگزار شد و ایران دو نماینده داشت که در حرکت یکضرب صاحب مدال یک مدال برنز شد. مهدی کرمی با رکورد ۱۷۳ کیلوگرم مدال برنز حرکت یکضرب را کسب کرد. امیر عزیزی دیگر نماینده ایران با رکورد ۱۶۹ کیلوگرم در

به گزارش ایسنا، رقابت گروه A دسته ۱۰۹ کیلوگرم وزنه‌برداری قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ کره جنوبی برگزار شد و ایران دو نماینده داشت که در حرکت یکضرب صاحب مدال یک مدال برنز شد.
مهدی کرمی با رکورد ۱۷۳ کیلوگرم مدال برنز حرکت یکضرب را کسب کرد. امیر عزیزی دیگر نماینده ایران با رکورد ۱۶۹ کیلوگرم در رده ششم قرار گرفت. یاسر روبیوی از عراق با رکورد ۱۷۸ کیلوگرم مدال طلا و روسلان نورالدینف از ازبکستان با رکورد ۱۷۷ کیلوگرم مدال نقره گرفتند.
کرمی برای اولین بار و عزیزی برای دومین مرتبه در قهرمانی بزرگسالان آسیا وزنه زدند.
در گروه A دسته ۱۰۹ کیلوگرم ۹ وزنه بردار به رقابت پرداختند و نماینده کویت اوت شد.
این دسته وزنی المپیکی نیست.
عملکرد نمایندگان ایران به شرح زیر است:
حرکت یکضرب
مهدی کرمی که به دنبال مدال یکضرب بود، در اولین حرکت یکضرب، وزنه ۱۶۶ کیلوگرم را بالای سر برد. او در حرکت دوم نیز وزنه ۱۷۳ کیلوگرم را زد. کرمی در حرکت سوم، پشت وزنه ۱۷۷ کیلوگرم قرار گرفت که در مهارش ناموفق بود اما با همان رکورد ۱۷۳ کیلوگرم به مدال برنز رسید.
امیر عزیزی در حرکت اول وزنه ۱۶۳ کیلوگرم را زد. در حرکت دوم نیز وزنه ۱۶۹ کیلوگرم را مهار کرد. عزیزی در حرکت پایانی خود ۱۷۴ کیلوگرم از پشت سر رها کرد. عزیزی در یکضرب با رکورد ۱۶۹ کیلوگرم ششم شد.
تکمیل می‌شود…

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.