تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۷
کد خبر : 42923

برنامه هفته دهم لیگ برتر والیبال/ عطایی و اکبری به هم رسیدند

برنامه هفته دهم لیگ برتر والیبال/ عطایی و اکبری به هم رسیدند

به گزارش ایسنا، هفته دهم لیگ برتر والیبال مردان چهارشنبه، ۱۵ آذر با هفت دیدار در شهرهای اردکان، گرگان، سیرجان، رفسنجان، گنبد، اسلامشهر و رامسر پیگیری می‌شود. در یکی از دیدارهای این هفته فولاد سیرجان ایرانیان میزبان شاگردان پیمان اکبری در پیکان است. فولاد سیرجان با هشت برد و ۲۴ امتیاز در صدر جدول قرار

به گزارش ایسنا، هفته دهم لیگ برتر والیبال مردان چهارشنبه، ۱۵ آذر با هفت دیدار در شهرهای اردکان، گرگان، سیرجان، رفسنجان، گنبد، اسلامشهر و رامسر پیگیری می‌شود.
در یکی از دیدارهای این هفته فولاد سیرجان ایرانیان میزبان شاگردان پیمان اکبری در پیکان است. فولاد سیرجان با هشت برد و ۲۴ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و پیکان با چهار برد و ۱۳ امتیاز در رتبه هشتم است.
رویارویی بهروز عطایی، سرمربی فولاد با تیم پیکان شاید یکی از تقابل‌های جالب لیگ باشد. عطایی سال گذشته هدایت لبنیات هراز آمل را برعهده داشت و در دیداری جنجالی موفق شد پیکان پر ستاره را در نیمه‌نهایی شکست بدهد و راهی فینال شود. در آن مسابقه که به میزبانی سالن فدراسیون والیبال برگزار شد جدا از حواشی و حساسیت مسابقه، بازی در آخر به درگیری و زد و خورد کشیده شد. هر چند ترکیب پیکان در فصل جدید تغییر کرده اما این تقابل خالی از جذابیت نیست. 
شهداب یزد که مدافع عنوان قهرمانی است و در حال حاضر با پنج برد و ۱۶ امتیاز در جایگاه پنجم جدول قرار دارد، فردا به مصاف شهرداری گنبد می‌رود. شهداب هفته نهم در بازی خانگی مغلوب فولاد سیرجان شد و برای این که به رتبه‌ای پایین‌تر سقوط نکند به این برد نیاز دارند. در طرف مقابل تیم گنبد وضعیت خوبی ندارد و اکنون با دو برد و هفت باخت در رتبه سیزدهم جدول قرار دارد.
در یکی دیگر از بازی‌های مهم این هفته گیتی پسند اصفهان و ایفاسرام اردکان که به ترتیب در رتبه‌های دوم و سوم جدول رده‌بندی قرار دارند به مصاف هم می‌روند. برنده این دیدار می‌تواند جایگاه دوم جدول را از آن خود کند.
یرنامه هفته دهم لیگ برتر والیبال به شرح زیر است: (تمامی دیدارها به صورت هم‌زمان از ساعت ۱۶ آغاز می‌شوند)
ایفاسرام اردکان – گیتی‌پسند اصفهان
اردکان، سالن آیت‌الله خاتمی
خلیل یگانه مجد (نماینده سازمان لیگ)، مجید محسنی شوشتری (ناظر فنی و داوری)، مرتضی حسن علائی (داور اول) و حامد آقابراری (داور دوم)
پاس گرگان – سایپا تهران
گرگان، سالن امام خمینی(ره)
خضراله ترابی (نماینده سازمان لیگ)، محمدحسین شفقی (نظر فنی و داوری)، محمد محبوب عشق دوست (داور اول) و جواد مرآتی (داور دوم)
فولاد سیرجان ایرانیان – پیکان تهران
سیرجان، سالن شهید سلیمانی
حسین پورکاشیان (نماینده سازمان لیگ)، بهروز جعفری (ناظر فنی و داوری)، میثم پارسه (داور اول) و امید فولادی وندا (داور دوم)
مس رفسنجان – چادرملو اردکان
رفسنجان، سالن ۹ دی
مهدی آشوری (نماینده سازمان لیگ)، مسعود یزدان‌پناه (ناظر فنی و داوری)، محمدرضا درفش کاویان (داور اول) و کیوان عابدزاده (داور دوم)
شهرداری گنبد – شهداب یزد
گنبد، سالن المپیک
احمد دامغانی‌نژاد (نماینده سازمان لیگ)، احمد بندری (ناظر فنی و داوری)، مجتبی بیداریان (داور اول) و قادر صادقی (داور دوم)
طبیعت – شهرداری ارومیه
اسلامشهر، سالن شهید بیضایی
محمدحسن خوشدل (نماینده سازمان لیگ)، محمد شاهمیری (ناظر فنی و داوری)، مهرداد شوشتری (داور اول) و سجاد خان بابازاده (داور دوم)
هورسان رامسر – نیان الکترونیک خراسان
رامسر، سالن شهید صدر
حمید حق‌بین (نماینده سازمان لیگ)، بهرام سلیمانی (ناظر فنی و داوری)، مهدی نویدی‌نو (داور اول) و مرتضی اکرمی (داور دوم)
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.