تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۱
کد خبر : 31211

برقراری نظارت تصویری در زیرگذر امام حسین در خیابان انقلاب

برقراری نظارت تصویری در زیرگذر امام حسین در خیابان انقلاب

به گزارش ایسنا، بنا براعلام روابط عمومی شرکت کنترل ترافیک تهران، مسعود طبیبی سرپرست شرکت کنترل ترافیک تهران با اشاره به اینکه زیرگذر امام حسین(ع) یکی از نقاط کور در محور خیابان انقلاب بود بر اهمیت نصب دوربین نظارتی در این محل تاکید کرد. وی درباره اقدامات صورت گرفته در این زمینه گفت: در این

به گزارش ایسنا، بنا براعلام روابط عمومی شرکت کنترل ترافیک تهران، مسعود طبیبی سرپرست شرکت کنترل ترافیک تهران با اشاره به اینکه زیرگذر امام حسین(ع) یکی از نقاط کور در محور خیابان انقلاب بود بر اهمیت نصب دوربین نظارتی در این محل تاکید کرد.
وی درباره اقدامات صورت گرفته در این زمینه گفت: در این راستا پس از بازدیدهای میدانی کارشناسان شرکت کنترل ترافیک تهران، طی سه روز کلیه عملیات مورد نیاز عمرانی، کابل‌کشی و فیوژن‌های مورد نیاز توسط بخش‌های زیر مجموعه شرکت انجام و در شامگاه یکم اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ تصویر دوربین فوق به سامانه دوربین‌های نظارتی متصل و قابل رویت شد.
وی با ذکر این نکته که تمامی اطلاعات تصویری در این محل ثبت و به مرکز کنترل ترافیک تهران منتقل می‌گردد، گفت: اطلاعات ثبت شده به لحاظ موارد ترافیکی از جمله تسهیل و پایش ترافیک محل، تعیین میزان و حجم ترافیک، خدمات شهری و همچنین تصادفات مورد رصد و پیگیری قرار می‌گیرد.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.