تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۵
کد خبر : 43376

نخستین مرحله انتخابی کشتی آزاد بزرگسالان کشور در ساری آغاز شد

نخستین مرحله انتخابی کشتی آزاد بزرگسالان کشور در ساری آغاز شد

در روز نخست این مسابقات که در سالن ورزشی شهید سید رسول حسینی در ساری مرکز مازندران برگزار می‌شود، ۱۰۱ کشتی‌گیر در سه وزن از ۳۴۴ کشتی‌گیر حاضر در این رقابت‌ها به روی تشک خواهند رفت. پیش از ظهرچهارشنبه ۲۲ اذرماه کشتی گیران وزن های ۵۷ کیلوگرم، ۶۵ کیلوگرم و ۹۷ کیلوگرم وزن کشی کردند

در روز نخست این مسابقات که در سالن ورزشی شهید سید رسول حسینی در ساری مرکز مازندران برگزار می‌شود، ۱۰۱ کشتی‌گیر در سه وزن از ۳۴۴ کشتی‌گیر حاضر در این رقابت‌ها به روی تشک خواهند رفت.
پیش از ظهرچهارشنبه ۲۲ اذرماه کشتی گیران وزن های ۵۷ کیلوگرم، ۶۵ کیلوگرم و ۹۷ کیلوگرم وزن کشی کردند که طی آن ۳۲ نفر در وزن ۵۷ کیلوگرم،۳۳ نفر در وزن ۶۵ کیلوگرم و ۳۶ نفر در وزن ۹۷ کیلوگرم بر روی دو تشک پیش‌بینی شده این مسابقات کشتی خواهند گرفت.
مسابقات رده‌بندی و فینال این سه وزن فردا برگزار می‌شود.
دراین مسابقات مطابق لیست اعلام شده، تعداد ۳۴۴ کشتی‌گیر در قالب ۳۲ تیم از سراسر کشورتا روز جمعه با هم رقابت خواهند کرد.
اما روز پنجشنبه ۲۳ آذر و در روز دوم مسابقات نیز کشتی‌های سه وزن ۷۴ کیلوگرم، ۸۶ کیلوگرم و ۱۲۵ کیلوگرم برگزار می‌شود که دیدارهای رده‌بندی و فینال این سه وزن نیز روز جمعه برگزار خواهد شد.
کشتی‌گیرهای چهار وزن ۶۱ کیلوگرم، ۷۰ کیلوگرم، ۷۹ کیلوگرم و ۹۲ کیلوگرم نیز به طور کامل از مرحله مقدماتی تا فینال در روز جمعه۲۴ رقابت خواهند کرد.
محسن کاوه سرمربی تیم ملی کشتی ایران، غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان و ابراهیم مهربان دبیر فدراسیون کشتی نیز طی این سه روز در سالن حضور خواهند یافت و عملکرد کشتی گیران را در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور را زیر نظر خواهند گرفت.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.