تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۰
کد خبر : 49527

بررسی ساخت تله‌کابین در منطقه۲۲/ بهره‌برداری از ۲ فاز شهربازی هزارویک شهر تا ۲ سال آینده

بررسی ساخت تله‌کابین در منطقه۲۲/ بهره‌برداری از ۲ فاز شهربازی هزارویک شهر تا ۲ سال آینده

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، نوید خاصه‌باف در خصوص پروژه‌ها، اقدامات و اهداف این سازمان اظهار کرد: یکی از پروژه‌های مهم شهر تهران، پروژه شهربازی هزار و یک شهر بود که بعد از اختلافات فی مابین قرار است با یک مدل جدید فارغ از قرارداد قبلی ادامه پیدا کند و طبق تعهد

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، نوید خاصه‌باف در خصوص پروژه‌ها، اقدامات و اهداف این سازمان اظهار کرد: یکی از پروژه‌های مهم شهر تهران، پروژه شهربازی هزار و یک شهر بود که بعد از اختلافات فی مابین قرار است با یک مدل جدید فارغ از قرارداد قبلی ادامه پیدا کند و طبق تعهد سرمایه گذار، تا دو سال، حداقل دو فاز از فازهای ۷ گانه این شهر بازی به بهره‌برداری برسد.
وی همچنین درخصوص بحث احداث تله کابین در محدوده منطقه ۲۲ نیز توضیح داد: فقط ایده این پروژه مطرح شده و باید سرمایه گذار برای آن پیدا و ابعاد مختلف پروژه بررسی شود.
خاصه‌باف در ادامه درباره برگزاری همایش‌های فرصت‌های سرمایه گذاری نیز بیان کرد: در نظر داریم امسال این همایش را به صورت هدفمند در حوزه‌های مختلف برگزار کنیم مثلا یک همایش را صرفا در حوزه گردشگری داشته باشیم و در آن کارهای مطالعاتی انجام و ظرفیت های تهران بررسی شود و سرمایه گذاران حوزه گردشگری دعوت شوند و منجر به قرارداد و یک طرح جامع شود.
مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران اضافه کرد: همایش‌های دیگری در حوزه‌هایی مانند حمل و نقل و ساختمان سازی و دیگر موضوعات می تواند برگزار شود. اگر همه حوزه‌ها در همایش دعوت شوند به دلیل گستردگی و موضوعات متعدد، همایش به صورت نتیجه گرا پیش نمی رود، لذا همایش‌ها را در ۶ یا ۷ حوزه مختلف در مدیریت شهری دسته بندی و از سرمایه گذاران داخلی و خارجی مرتبط با این حوزه ها دعوت می کنیم و مطالعات جامعی که در آن ایده و طرح وجود دارد انجام و همه ظرفیت ها در آن حوزه مشخص، بررسی می شود تا همایش به نتیجه برسد.
وی در مورد مهمترین برنامه‌های سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران برای سال جاری گفت: برای سال ۱۴۰۳ دو موضوع را پیگیری می کنیم؛ نخست پروژه های قدیمی و متوقف شده که با حمایت‌ها و با تدابیر مدیریتی، مشکلات آنها در حال مرتفع شدن است و پروژه ها به جریان خواهند افتاد و تولید ثروت می کنند. موضوع دوم جذب سرمایه گذار است که آن را به دوبخش تقسیم کردیم؛ جذب سرمایه گذاری های زیر ۵۰۰ میلیارد تومان که به مناطق اختیار دادیم که این سرمایه گذاران را جذب کنند.
بر اساس گزارش سایت شهر، خاصه‌باف در خصوص سرمایه‌گذاری های بالای ۵۰۰ میلیارد تومان نیز بیان کرد: سرمایه‌گذاری های بالای ۵۰۰ میلیارد تومان و ابرپروژه‌های شهرداری را خود سازمان مشارکت پیگیری می‌کند و مربوط به مواردی از جمله ساخت هتل، موضوعات گردشگری، ساخت شهربازی، ساخت مجتمع های مسکونی و حوزه‌های عمرانی و حمل و نقل خواهد شد.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.