تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۰
کد خبر : 37429

بررسی روند ارائه خدمات امدادی به زائران در مرز شلمچه و چذابه با حضور دبیرکل جمعیت هلال احمر

بررسی روند ارائه خدمات امدادی به زائران در مرز شلمچه و چذابه با حضور دبیرکل جمعیت هلال احمر

یعقوب سلیمانی با اشاره به سفر امروز (۶ شهریورماه) خود به استان خوزستان و بازدید از قرارگاه‌های امداد و نجات مرزهای شلمچه و چذابه و درمانگاه‌های حوزه معاونت بهداشت و درمان در نقاط صفر مرزی، هدف خود را از حضور در خوزستان تجدید بیعت با شهدا عنوان کرد و ادامه داد: در این سفر قصد

یعقوب سلیمانی با اشاره به سفر امروز (۶ شهریورماه) خود به استان خوزستان و بازدید از قرارگاه‌های امداد و نجات مرزهای شلمچه و چذابه و درمانگاه‌های حوزه معاونت بهداشت و درمان در نقاط صفر مرزی، هدف خود را از حضور در خوزستان تجدید بیعت با شهدا عنوان کرد و ادامه داد: در این سفر قصد داریم علاوه بر بررسی روند ارائه خدمات امدادی به زائران عرض خداقوتی به امدادگران و نجاتگران هلال احمر داشته باشیم.
به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، وی افزود: همراهی و همدلی رمز موفقیت هلال احمر خوزستان در انجام عملیات طرح امداد و نجات اربعین است.
در ادامه از پایانه مرزی شلمچه بازدید و ضمن حضور بین امدادگران و نجاتگران به حفظ روحیه حسینی تاکید و از عوامل امدادی خواست تا روز پایان ماموریت همچون روز اول با نشاط و با شوق به ارائه خدمات رسانی بپردازند.
سلیمانی و هیات همراه در ادامه از تونل سرد که توسط معاونت امور داوطلبان و با مشارکت گروه انتخاب برپا شده بود بازدید و در یادداشتی به همه داوطلبان این جمعیت خداقوت گفت.
وی سپس شلمچه را به قصد بازدید از مرز چذابه ترک کرد.
معاون بهداشت، درمان و توانبخشی هلال احمر نیز در بازدید خود از درمانگاه صفر مرزی چذابه به پزشکان و پرستاران داوطلب این جمعیت خداقوت گفت و ادامه داد: همراهی و همدلی رمز موفقیت هلال احمر خوزستان در انجام عملیات طرح امداد و نجات اربعین است
نامدار عبداللهیان، تعداد مراجعین به درمانگاه‌های هلال احمر را تا ظهر امروز ۲ هزار ۵۰۰ نفر گزارش کرد و از زائران خواست نکات بهداشتی را رعایت کنند.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.