تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳
کد خبر : 27575

تولید ۴ تُن عصاره گیاهی برای بیماری‌های تنفسی در هلال‌احمر

تولید ۴ تُن عصاره گیاهی برای بیماری‌های تنفسی در هلال‌احمر

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا عسکری، مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی اعلام کرد: گسترش سبد تولید و تلاش برای اخذ مجوز تولید انواع عصاره‌های جدید، تولید عصاره‌های مورد مصرف در صنعت دام و طیور، تداوم همکاری مشترک با شرکت‌های دانش بنیان و مراکز علمی‌-پژوهشی، ارتقای سطح کیفی محصولات موجود و تولید انواع عصاره‌های خشک برای تولید

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا عسکری، مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی اعلام کرد: گسترش سبد تولید و تلاش برای اخذ مجوز تولید انواع عصاره‌های جدید، تولید عصاره‌های مورد مصرف در صنعت دام و طیور، تداوم همکاری مشترک با شرکت‌های دانش بنیان و مراکز علمی‌-پژوهشی، ارتقای سطح کیفی محصولات موجود و تولید انواع عصاره‌های خشک برای تولید دارو و مکمل‌های گیاهی و همچنین ارسال نمونه عصاره‌های تولید شده به کشورهای مختلف را می‌توان از مهم‌ترین فعالیت‌های شرکت سها جیسا در سال جاری دانست.
وی افزود: در همین راستا مجموعه سهاجیسا از تاریخ ۲۶ آذرماه تا سوم دی‌ماه موفق به تولید ۵۹۰ کیلوگرم گیاه خشک عشقه و ۳۰۰ کیلوگرم عصاره این گیاه شده است. از مهمترین خواص درمانی عصاره خشک عشقه می‌توان به درمان بیماری‌های تنفسی و سرفه اشاره کرد.
عسکری ادامه داد: همچنین در این بازه زمانی سهاجیسا موفق به تولید ۳ هزار و ۸۰۰ کیلوگرم غلیظ انجیر و ۸۴ کیلوگرم پاستوریزه و اسپری گل ساعتی شده است.
مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی خاطرنشان کرد: اکنون کارخانه سها جیسا با اخذ ۱۳۵ پروانه تولید انواع عصاره‌های روغنی، خشک، هیدروپروپیلن گلایکولی، الکلی و گلیسیرینه و همچنین با اخذ ۵۳ مجوز تولید محصولات غذایی و انواع دمنوش های گیاهی یکی از بزرگترین تولید کنندگان بزرگ عصاره گیاهی در کشور است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.