تاریخ انتشار : جمعه ۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۳
کد خبر : 13794

بررسی خواسته ها و مشکلات برخی شهروندان خوزستانی توسط وزیر اطلاعات

بررسی خواسته ها و مشکلات برخی شهروندان خوزستانی  توسط وزیر اطلاعات

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداسماعیل خطیب وزیر اطلاعات،  با حضور در جمع تعدادی از مردم کلانشهر اهواز در مسجد جوادالائمه پادادشهر بر رسیدگی به مشکلات و تسریع در رسیدگی خواسته های مردم تاکید کرد و گفت: دولت تلاش دارد تا با جدیت به مشکلات مردم به خصوص در حوزه معیشت رسیدگی کند.  وی با

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداسماعیل خطیب وزیر اطلاعات،  با حضور در جمع تعدادی از مردم کلانشهر اهواز در مسجد جوادالائمه پادادشهر بر رسیدگی به مشکلات و تسریع در رسیدگی خواسته های مردم تاکید کرد و گفت: دولت تلاش دارد تا با جدیت به مشکلات مردم به خصوص در حوزه معیشت رسیدگی کند. 
وی با تاکید بر اینکه همواره خوزستان برای ملت ایران عزیز است گفت: شهدای زیادی در این استان خون پاک خود را تقدیم انقلاب و اسلام کرده اند. 
وزیر اطلاعات با تاکید بر اینکه امنیت این استان به واسطه مردم آن و اتحاد در بین اقوام مختلف رقم زده شده است گفت: امیدواریم با همت و تلاش مردم بتوانیم در ایجاد زیرساخت های بهتر برای این استان گام های اساسی برداریم. 
حجت‌الاسلام والمسلمین خطیب به دیدار خود با رئیس جمهور، پیش از سفر به خوزستان اشاره کرد و گفت: آیت الله رئیسی عنوان کرد که سلام مرا به مردم برسانید و به ملت بگویید که همراهی و دعای خیر آنها است که می تواند این دولت را موفق کند.

انتهای پیام 

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.