تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۴
کد خبر : 31021

بررسی بالغ بر ۳۰ هزار استعلام فرم (ج) شهروندان قمی در سال ۱۴۰۱

بررسی بالغ بر ۳۰ هزار استعلام فرم (ج) شهروندان قمی در سال ۱۴۰۱

ابراهیم قاضیان، ۳۱ فروردین ماه طی جلسه‌ای به تشریح نحوه بررسی وضعیت فرم (ج) در یک سال اخیر در این اداره کل پرداخت و گفت: فرم (ج) ناظر بر حق شهروندی هر یک از خانواده‌ها است که به واسطه آن می‌توانند از مزایای دولتی شامل ثبت نام در طرح اقدام ملی، نهضت ملی مسکن و

ابراهیم قاضیان، ۳۱ فروردین ماه طی جلسه‌ای به تشریح نحوه بررسی وضعیت فرم (ج) در یک سال اخیر در این اداره کل پرداخت و گفت: فرم (ج) ناظر بر حق شهروندی هر یک از خانواده‌ها است که به واسطه آن می‌توانند از مزایای دولتی شامل ثبت نام در طرح اقدام ملی، نهضت ملی مسکن و …بهره مند گردند.
قاضیان توضیح داد: با شروع فرآیند ثبت نام طرح اقدام ملی و نهضت ملی مسکن در شهر های حوزه استحفاظی، فرم جیم متقاضیان برای بهرمند شدن از مزایای دولتی مزبور از سوی همکاران در حوزه املاک و حقوقی مورد بررسی و پالایش قرارگرفت.
وی در خصوص سازوکار این استعلام گفت: هر شخص برای دریافت تسهیلات دولتی اعم از زمین، مسکن و … با موضوع استعلام فرم (ج) مواجه خواهد شد.
به گفته معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان قم استعلام فرم (ج) فقط در خصوص دریافت تسهیلات دولتی است که اگر متقاضی در گذشته از این مزایا استفاده کرده باشد در اصطلاح فرم جیم ایشان قرمز و در صورت عدم استفاده، فرم جیم سبز خواهد بود.
وی اظهار کرد: بر این اساس اداره کل راه و شهرسازی استان قم در سال ۱۴۰۱ افزون بر ۳۰ هزار مورد فرم (ج) متقاضیان ثبت نام کننده در طرح های اقدام ملی و نهضت ملی، اقشار ویژه، مسکن یکم و اقدام ملی را و…. بررسی نموده است.
معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان قم در پایان گفت: بررسی و ثبت فرم (ج) بخشی از خدماتی است که در حوزه معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان قم در حال انجام است.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.