تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴
کد خبر : 45363

برانکو کافه را بهم ریخت/ حواشی تیم‌ملی قبل دیدار با هنگ‌کنگ

برانکو کافه را بهم ریخت/ حواشی تیم‌ملی قبل دیدار با هنگ‌کنگ

به گزارش ایسنا،  امیر قلعه نویی در نشست خبری پیش از بازی ایران مقابل هنگ کنگ به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد. امیر قلعه نویی، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، در نشست خبری پیش از رویارویی با هنگ‌کنگ اظهار کرد: بازی قبلی بازی بسیار سختی بود، یک بازی قدرتی و جنگنده که متاسفانه یکی دو بازیکن ما

به گزارش ایسنا،  امیر قلعه نویی در نشست خبری پیش از بازی ایران مقابل هنگ کنگ به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد. امیر قلعه نویی، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، در نشست خبری پیش از رویارویی با هنگ‌کنگ اظهار کرد: بازی قبلی بازی بسیار سختی بود، یک بازی قدرتی و جنگنده که متاسفانه یکی دو بازیکن ما مصدوم شدند. همه فکر می‌کنند که فلسطین تیم ضعیفی بود، اصلا چنین چیزی نبود.
او ادامه داد: در رابطه با بازی هنگ کنگ عرض کنم که هنگ کنگ یک تیم بسیار خوب و با برنامه ای است. قطعا این بازی هم سخت است اما خوشحالم که تیم ما هر نفر برای هر مسابقه‌ای آماده است. این خیلی برای ما مسأله مهمی است که بازیکنان ما در قالب تاکتیکی تیم خیلی خوبی هستند، خلاقیت و ابتکار خصوصیات فوتبالیست‌های ایرانی است که باید در طول بازی استفاده کنیم. امیدوارم یک بازی خوبی شود و ما نتیجه لازم را بگیریم.
کنعانی‌زادگان صدای مربیان تیم ملی را درآورد
وزیر ورزش قطر مهمان ویژه تمرین پنجشنبه‌شب تیم ملی فوتبال بود.
آخرین تمرین تیم ملی فوتبال ایران پیش از بازی با هنگ‌کنگ از ساعت ۱۸:۳۰ امروز (پنجشنبه) به وقت تهران در زمین شماره دو کمپ الریان برگزار شد. پیش از آغاز این تمرین مهدی محمدنبی، سرپرست تیم، در چالش ضربه‌زدن از زاویه کاملا بسته با حمید مطهری، مربی تیم ملی، شرکت کرد. در ادامه نیز دو عضو دیگر کادر فنی یعنی علی‌اصغر قربانعلی‌پور و آندرانیک تیموریان به رقابت با حمید مطهری در این چالش پرداختند. نکته جالب این بود در زمان ورود ضربه این مربیان به درون دروازه حسین کنعانی‌زادگان مانع این امر شد که اعتراض قربانعلی‌پور و تیموریان را در پی داشت.
سرلک از پرسپولیس جدا شد
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس با حضور در تمرین سرخپوشان با هم‌تیمی‌هایش خداحافظی کرد و رسما از پرسپولیس جدا شد.
میلاد سرلک که با پایان معافیتش حالا باید به سربازی برود، با حضور در تمرین پرسپولیس با هم‌تیمی‌هایش خداحافظی کرد.
پاسخ برانکو به پرسپولیس: نه، نمی‌آیم!
سرمربی کروات تیم ملی عمان برای دومین بار پیشنهاد پرسپولیس را رد کرد.
 مدیران باشگاه پرسپولیس در روزهای اخیر مذاکراتی را با برانکو ایوانکوویچ انجام دادند تا این مربی کروات را دوباره به پرسپولیس بیاورند. برانکو چند روز قبل به پیشنهاد پرسپولیس جواب رد داده بود و حالا دوباره به این باشگاه جواب منفی داده است.
جزئیات اختلاف عمری و پرسپولیس
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در چند روز اخیر به خاطر مسائل مالی با این باشگاه دچار اختلاف شده است.
به گزارش ایسنا، با آغاز فصل نقل‌وانتقالات نیم‌فصل فوتبال ایران، محمد عمری که حالا مشمول خدمت سربازی است، پیشنهادی از باشگاه ملوان به عنوان باشگاهی که بازیکنان سرباز را به خدمت می‌گیرد، دریافت می‌کند و همین امر موجب می‌شود با وجود مجوز قانونی برای ادامه حضورش در پرسپولیس تا پایان فصل، ساز جدایی کوک کند.
طارمی: به قهرمانی فکر می‌کنم نه آقای گلی
مهدی طارمی در نشست خبری پیش از دیدار با هنگ‌کنگ شرکت کرد.
مهدی طارمی، مهاجم تیم ملی فوتبال درباره بازی فردا به هنگ‌کنگ گفت: بازی قبل بازی سختی بود که توانستیم گام اول را خیلی خوب برداریم. همانطور که می‌دانید بازی اول طوری است که در هر تورنمنتی سخت است. توانستیم آن بازی را ببریم و الان مهمترین حریف ما و تمرکز ما کامل روی هنگ‌کنگ است و همانطور که سرمربی محترم تیم هم عرض کرد از لحاظ تکنیکی برای این بازی آماده و سرحال هستیم.
AFC درخواست بحرین را رد کرد
کنفدراسیون فوتبال آسیا با درخواست تیم ملی فوتبال بحرین برای اضافه کردن یک بازیکن جدید به فهرست خود مخالفت کرد.
امین بنعدی، مدافع تیم ملی فوتبال بحرین نخستین قربانی جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ بود. این بازیکن در دیدار برابر کره جنوبی مصدوم شد و ادامه رقابت ها را از دست داد. فدراسیون فوتبال بحرین از کنفدراسیون فوتبال آسیا درخواست کرد که یک بازیکن جدید را به فهرست خود اضافه کند تا جایگزین مدافع مصدوم تیم شود اما AFC با این درخواست مخالفت کرد.
ثریا آقایی به سرنوشت سعید معروف دچار می‌شود؟
در فاصله هفت ماه مانده به المپیک پاریس مشخص نیست که ایران برای انتخابات کمیسیون ورزشکاران IOC برنامه جدی دارد یا نه.
به گزارش ایسنا، در جریان بازی‌های المپیک پاریس قرار است انتخابات کمیسیون ورزشکاران IOC هم برگزار شود. ثریا آقایی ملی‌پوش پیشین بدمینتون ایران که در المپیک توکیو هم حضور داشت، کاندیدای ایران در این انتخابات است.
برای کمیسیون ورزشکاران کمیته بین‌المللی المپیک ۱۸ زن و ۱۴ مرد کاندیدا شده‌اند. این کمیسیون ۲۳ عضو دارد که ۱۲ نفر با رای مستقیم توسط ورزشکاران المپیکی انتخاب می‌شوند و انتخاب ۱۱ عضو دیگر انتصابی خواهد بود.
نتایج جام حذفی انگلیس و اسپانیا/ اورتون برد اوسوسانا مغلوب شد
در جام حذفی انگلیس تیم فوتبال اورتون توانست با نتیجه یک بر صفر حریفش را شکست دهد.
در جریان جام حذفی انگلیس، تیم فوتبال اورتون و  کریستال پالاس به مصاف هم رفتند که این رقابت با پیروزی یک بر صفر تیم فوتبال اورتون همراه بود.   در این رقابت آندره گومز تک گل اورتون را به ثمر رساند تا این تیم پیروز میدان باشد.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.