تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲
کد خبر : 21718

بازداشت زن اوکراینی که محل حضور واحد نظامی شوهرش را به روسیه لو داد

بازداشت زن اوکراینی که محل حضور واحد نظامی شوهرش را به روسیه لو داد

به گزارش ایسنا، به نوشته پایگاه خبری “وان نیوز”، این زن که اهل منطقه دنیپروپتروفسک در شهر اوکراین است، متهم شده به اینکه اطلاعات مکانی ساختمانها و تجهیزات نظامی و مواضع خط مقدمی نیروهای اوکراینی واقع در حوزه‌های دونتسک و زاپوریژیا را ارسال کرده است. این زن 31 ساله توسط نیروهای سرویس امنیت کشور اوکراین

به گزارش ایسنا، به نوشته پایگاه خبری “وان نیوز”، این زن که اهل منطقه دنیپروپتروفسک در شهر اوکراین است، متهم شده به اینکه اطلاعات مکانی ساختمانها و تجهیزات نظامی و مواضع خط مقدمی نیروهای اوکراینی واقع در حوزه‌های دونتسک و زاپوریژیا را ارسال کرده است.
این زن 31 ساله توسط نیروهای سرویس امنیت کشور اوکراین (اس.بی.یو) در حالی دستگیر شده که از سوی این نیروها در ارتباط با سوال پرسیدن از شوهرش درباره مکان حضور او و دیگر واحدهای نظامی خط مقدمی اوکراین سوال کرده بود.
این سرویس امنیتی اوکراینی در بیانیه‌ای که در پیام‌رسان تلگرام منتشر کرد، نوشت: او اطلاعاتی که از طریق اپلیکیشن‌های پیام رسان دریافت کرده را برای نیروهای اطلاعاتی ارتش روسیه می‌فرستاده و آنها از این اطلاعات برای حملات توپخانه‌ای و حملات هوایی استفاده می‌کردند.
این سازمان اطلاعاتی اظهار داشت: “او این گام را به رغم این واقعیت که با یک نظامی نیروهای مسلح اوکراین ازدواج کرده و صاحب یک فرزند پسر هستند، انجام داده است.”
مقامات اوکراینی از زمان شروع حمله روسیه اوکراین در ماه فوریه افراد متعددی را از بابت منتقل ساختن اطلاعات از کی‌یف به مسکو، بازداشت کرده‌اند.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.