تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۷
کد خبر : 44683

برافراشته شدن پرچم سیاه در پایگاه‌های هلال احمر

برافراشته شدن پرچم سیاه در پایگاه‌های هلال احمر

اشکان موسوی در گفت‌وگو با ایسنا، در این‌باره گفت: انفجار تروریستی که در مسیر گلزار شهدای کرمان و همزمان با برگزاری مراسم چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی رخ داد، موجب شهادت و مصدومیت شماری از افراد حاضر در این مراسم شد. در میان شهدای این جنایت تروریستی دو امدادگر جمعیت هلال احمر نیز حضور دارند.

اشکان موسوی در گفت‌وگو با ایسنا، در این‌باره گفت: انفجار تروریستی که در مسیر گلزار شهدای کرمان و همزمان با برگزاری مراسم چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی رخ داد، موجب شهادت و مصدومیت شماری از افراد حاضر در این مراسم شد. در میان شهدای این جنایت تروریستی دو امدادگر جمعیت هلال احمر نیز حضور دارند. این دو امدادگر برای امدادرسانی به مصدومان پس از انفجار اول در محل حاضر شده بودند که با وقوع انفجار دوم دچار آسیب‌دیدگی شده و بر اثر شدت آسیب‌ها به شهادت رسیدند.
وی با بیان اینکه شهیده مکرمه حسینی و شهید علیرضا سعادت ماهانی از شهدای حادثه تروریستی کرمان هستند، گفت: درپی این جنایت تروریستی و ضد بشری پرچم سیاه به نشانه عزا در محکومیت این جنایت در پایگاه‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر و اماکن مرتبط با هلال احمر برافراشته شده است.
مدیرکل روابط عمومی جمعیت هلال احمر افزود: همچنین تصاویر دو امدادگر شهید جمعیت هلال احمر نیز در این پایگاه‌ها نصب شده است.

انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.