تاریخ انتشار : شنبه ۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۴:۳۸
کد خبر : 15105

افزایش سهمیه دئواتلون ایران در بازی‌های جهانی آمریکا ۲۰۲۲

افزایش سهمیه دئواتلون ایران در بازی‌های جهانی آمریکا ۲۰۲۲

به گزارش ایسنا، با اعلام فدراسیون ترای‌اتلون، تعداد سهمیه‌های دئواتلون ایران در بازی‌های جهانی ۲۰۲۲ آمریکا به ۴ ورزشکار افزایش یافت. بر اساس این‌ گزارش، فرآیند کسب سهمیه بازی‌های جهانی ۲۰۲۲ در رشته دئواتلون در تاریخ ٢٣ مارس (سوم فروردین) پایان یافت. این در حالی بود که تیم ملی دئواتلون مردان و زنان ایران با

به گزارش ایسنا، با اعلام فدراسیون ترای‌اتلون، تعداد سهمیه‌های دئواتلون ایران در بازی‌های جهانی ۲۰۲۲ آمریکا به ۴ ورزشکار افزایش یافت.

بر اساس این‌ گزارش، فرآیند کسب سهمیه بازی‌های جهانی ۲۰۲۲ در رشته دئواتلون در تاریخ ٢٣ مارس (سوم فروردین) پایان یافت. این در حالی بود که تیم ملی دئواتلون مردان و زنان ایران با توجه به عدم صدور ویزا توسط کشور بحرین، بخت حضور در مسابقات دئواتلون قهرمانی آسیا را از دست داد. این رویداد به عنوان آخرین مسابقه انتخابی بازی‌های جهانی ۲۰۲۲ بود.

بعد از آن گودرزی رئیس فدراسیون ایران با فدراسیون جهانی مکاتبات متعددی انجام داد و سبب شد که با توجه به رنکینگ بین‌المللی ورزشکاران ایرانی در آخرین روزهای سال ۱۴۰۰، زهرا رئیسی سهمیه حضور در این مسابقات را کسب کند.
همچنین با استفاده از رنکینگ جهانی سایر ورزشکاران ایرانی، ۳ سهمیه دیگر به آقایان سیدمحمد حسینی، محمدحسین طیبی و حدیث نصر آزادانی در روزهای ابتدایی سال ١٤٠١ تعلق گرفت.

بدین ترتیب برای نخستین‌بار تیم ملی دئواتلون زنان و مردان ایران با ۴ ورزشکار در بازی‌های جهانی ۲۰۲۲ بیرمنگام در آمریکا حضور خواهند یافت و در دو بخش انفرادی و امدادی مختلط تیمی در این بازی‌ها به رقابت خواهند پرداخت.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.